Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I don't know about you guys, but currently many regular concerts get announced weekly and you're waiting for the Graspop lineup as you can't buy everything, plus some of those might show up at Graspop anyways, so you don't wanna buy double. But then most is sold out in like an hour so it begins to burn. Wait and win with Graspop or lose the opportunities? Jesus give us the bands already, we need NICKELBACK
Hoe "zeker" zijn Lorna Shore en Insomnium? Heb gezien dat ze allebei festivals doen in juni, dus ik vermoed dat ze wel kanshebbers zijn. Insomnium 2 jaar geleden gemist omdat ik ook tickets had voor TW Classic met Bruce en vond dat wel jammer. Hopelijk een herkansing dit jaar.
Nee man, Flogging Molly is een ideale band voor een uur of 3-4 op de main.
Echt zo'n achtergrond band die ideaal is als je gewoon ff wilt relaxen met toch een feestje op de achtergrond. Biertje erbij, in het gras.
Zouden ze in de gaten hebben dat ze niet het enige festival zijn in dat weekend? En er nu dus echt wel mensen zijn die dan maar een kaartje voor Copenhell of dagkaartje Pinkpop kopen omdat GMM weer eens te lam is om iets aan te kondigen?
Zouden ze in de gaten hebben dat ze niet het enige festival zijn in dat weekend? En er nu dus echt wel mensen zijn die dan maar een kaartje voor Copenhell of dagkaartje Pinkpop kopen omdat GMM weer eens te lam is om iets aan te kondigen?
Denk je echt dat er zo veel mensen zijn die denken "het festival dichtbij heeft nog niks, laat ik een paar landen verderop naar dat festival gaan"?
Vrijwel iedereen zal toch gewoon zitten te wachten op namen, of heeft niet eens door dat het "lang" duurt...
Vandaag is de dag, en dat blijft het totdat 16:00 geruisloos passeert... Dus vooralsnog is het gewoon nog steeds de dag!
Denk je echt dat er zo veel mensen zijn die denken "het festival dichtbij heeft nog niks, laat ik een paar landen verderop naar dat festival gaan"?
Vrijwel iedereen zal toch gewoon zitten te wachten op namen, of heeft niet eens door dat het "lang" duurt...
Vandaag is de dag, en dat blijft het totdat 16:00 geruisloos passeert... Dus vooralsnog is het gewoon nog steeds de dag!
Dat is niet de enige factor. Als fan van Iron Maiden heb ik ondertussen al een los kaartje voor als die in de zomer komen. Boeit een headliner positie van Iron Maiden mij dan nog iets? Niet echt. Zou mij dat overhalen om naar GMM te gaan? Als ik geen los kaartje zou hebben gehad eerder wel dan niet.
En zo zijn er al heel veel bands die losse shows hebben komend jaar en ja er zullen uiteraard mensen zijn die zo vlak achter elkaar naar dezelfde band willen, maar mensen kunnen wel maar 1x hun geld uitgeven. Dus dat lange wachten is gewoon raar.
Dat is niet de enige factor. Als fan van Iron Maiden heb ik ondertussen al een los kaartje voor als die in de zomer komen. Boeit een headliner positie van Iron Maiden mij dan nog iets? Niet echt. Zou mij dat overhalen om naar GMM te gaan? Als ik geen los kaartje zou hebben gehad eerder wel dan niet.
En zo zijn er al heel veel bands die losse shows hebben komend jaar en ja er zullen uiteraard mensen zijn die zo vlak achter elkaar naar dezelfde band willen, maar mensen kunnen wel maar 1x hun geld uitgeven. Dus dat lange wachten is gewoon raar.
Dit jaar is niet anders dan andere jaren qua aankondigingsstrategie van Graspop en voorgaande jaren waren ook gewoon altijd uitverkocht, dus zoveel zal dat niet uitmaken. Denk dat er ook genoeg mensen zijn die bijvoorbeeld geen tickets voor Maiden hebben gehaald in anticipatie op Graspop.
Denk dat men vooral gewoon te ongeduldig is, terwijl de dag pas net halverwege voorbij is...
Volgens mij is hier al wel meerdere keren uitgelegd dat het niet alleen een kwestie van namen droppen is. Bands die vanalles vragen, coördinatie over tijdstippen en plekjes op de poster etc.
Liever iets later en dan in éénkeer goed doen
En er waren er nog andere op het forum die al door andere aankondigingen op andere momenten aangeven maar max 1 dag meer te komen (budget / aantal dagen verlof / absoluut die band willen zien en niet te laat willen zijn ook al komen ze misschien naar Graspop). Het zal maar veranderen qua aankondigingen als ze eens niet uitverkopen ga ik vanuit. Nu hebben alleens sommige fans een probleem, de organisatie niet.
En er waren er nog andere op het forum die al door andere aankondigingen op andere momenten aangeven maar max 1 dag meer te komen (budget / aantal dagen verlof / absoluut die band willen zien en niet te laat willen zijn ook al komen ze misschien naar Graspop). Het zal maar veranderen qua aankondigingen als ze eens niet uitverkopen ga ik vanuit. Nu hebben alleens sommige fans een probleem, de organisatie niet.
Fear Of Missing Out he, wat als ze niet op Graspop staan? Voor zover ik weet heeft @Piebe71 geen ticket voor Iron Maiden gekocht, omdat hij er ook vanuit gaat dat ze op Graspop zullen verschijnen. Zo kan het natuurlijk ook gewoon!
Ik vraag me toch wel af wat de strategie is achter de late aankondiging. Latere aankondiging = geld dat later op hun rekening staat én mensen die ondertussen eieren voor hun geld kiezen en toch eens een ander festival aandoen.
Of ze moeten gemerkt hebben met de latere aankondiging vorig jaar dat er er proportioneel meer 'big spenders' een ticket hebben gekocht?
Ik denk dat Graspop wel degelijk een probleem heeft als ze niet eerder acts bekendmaken dan dat de kaartverkoop van Pinkpop start. Een aanzienlijk deel van de doelgroep smaakt de Pinkpop-zondag behoorlijk goed.
Er zullen dus wel degelijk mensen worden misgelopen als je nu nog te lang wacht.