Graspop Metal Meeting 2025

Laten we hopen dat het gewoon een headlinerduo is dat ze gaan aankondigen! Of iets wat ze uit de hoge hoed hebben getoverd
Tenzij ze een heel speciale naam uit hun hoge hoed toveren lijkt maiden of slipknot als eerste naam bekend maken het meest logische voor hun, populaire, bekende acts die sowieso voor ticketverkoop zorgen. Heb je meteen momentum

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
nu weet ik het. De organisatie helpt ons om ons record te breken qua aantal pagina´s en wanneer we aan pagina 666 zitten. Laten we hen denkbaar zijn.
Oh praise the Lord

• Wow
Waarderingen: BlackwaterPark
Lang geleden dat ik hier nog eens langskwam maar vind het dd ook lang duren eer ze namen droppen.
Website is vrijdag aangepast geweest maar verder nog geen nieuws al lees ik hier op de meest recente pagina"s dat kans reëel is dat we rond 16h nieuws krijgen.
Iron Maiden & Slipknot lijken zekerheid en ik verwacht dan ook dat ze deze als eerste gaan aankondigen.

Maar ik ben echt wel benieuwd naar andere mogelijke headliners Korn maakt ook grote kans maar dan is het volgens mij wat gissen.
Disturbed ?, Sabaton ?, Volbeat ? , Lamb Of God ? (geen idee of ze touren volgend jaar), Powerwolf ? ,Slayer (al denk ik dat dat eerder 2026 gaat zijn), Lorna Shore ?, Electric Callboy ?, Within Temptation ? , Sleep Token ?, Airbouren ?, Alestorm ?

Spijtig dat Gojira er niet zal staan.
Wind Rose staat op Alcatraz, GMM mag ze ook altijd boeken.

Verder hoop ik deze op de affiche zien te verschijnen:
Mushroomhead
Lacuna Coil
Breaking Benjamin
Creed
Godsmack
Orbit Culture
In This Moment
Rob Zombie
Seether
Mudvayne
Kittie

Ik dacht dat ze de line up pagina altijd pas later klaar zetten?
1732027617435.png
Kan me herinneren dat de eerste headliners vaak werden aangekondigd als er alleen nog een nieuws pagina op de website was?

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en Honk

Users who are viewing this thread