Graspop Metal Meeting 2025

Gisteren Sleep Token in de Afas gezien.
Als ze de productie die ze daar hebben ook neer kunnen zetten op Festivals zie ik daar echr wel ene nieuwe HL in! Enorm gave licht show met lasers en andere licht elementen! Zie sleep token echt wel de North afsluiten na de South HL net zoals machine head afgelopen editie!
Al met al een erg gave en erg strakke show die ze spelen!
Het is zeker een heel leuke show maar is het verstanding na een lange dag vol concertent die eindigen met zoeits "zachts"? De helft zal zeggen: "ik val in slaap", de andere helft zal zeggen: "ik ben aan het ontspannen". Ik bekritiseer niet, ik vraag het me alleen maar of...
Vorig jaar verlieten veel mensen TOOL en vinden het "slaperig"... Dus Sleep Token... Ik weet het niet... 🤷‍♂️

Het is zeker een heel leuke show maar is het verstanding na een lange dag vol concertent die eindigen met zoeits "zachts"? De helft zal zeggen: "ik val in slaap", de andere helft zal zeggen: "ik ben aan het ontspannen". Ik bekritiseer niet, ik vraag het me alleen maar of...
Vorig jaar verlieten veel mensen TOOL en vinden het "slaperig"... Dus Sleep Token... Ik weet het niet... 🤷‍♂️
Ja denk dat sleep token beetje hetzelfde is als Tool. Qua of je vind het heel tof, of je valt er bijna van in slaap. (Daar houden overigens de vergelijkingen op hoor, probeer zeker niet te zeggen dat Sleep token hetzelfde is als Tool) persoonlijk vind ik day ze best veel heavy nummers hebben, zoals Vore, God's, The Summoning, hypnosis en nummers die rustig beginnen en heavy eindigen; zoals Take me back to Eden, Granite. Denk dat sleep token ook een band is die veel non-metalheads aantrekken en zo makkelijker de stap maken naar de wat Heftigere bands en daardoor dus naar festivals zoals Graspop gaan.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Steph85
Sleep Token verrast best vaak met een break die zelfs Slipknot nog 'ontspannen' laat lijken hoor. Natuurlijk, de opbouw van de nummers is dusdanig dat je erin moet komen en dat is meestal rustig, maar ik kreeg gisteren ook constante rillingen van die dreunende bass-drum en screams van Vessel

• Leuk
Waarderingen: Jamel en Steph85
Hmm that would only leave Sunday for Slipknot, right?

Wat ik ook wel een logische dag vind voor ze. Als ze een goede energie meebrengen (in tegenstelling tot de verhalen van de vorige keer), dan is dat gewoon de beste afsluiter die je kan hebben van een festival (als men daar waarde aan hecht)

Ook al is de kans maar 1%, als Korn op vrijdag zou komen en de zuurstof klaar staat backstage kunnen ze toch eens een gokje wagen en Manowar die in de buurt zijn uitnodigen. Desnoods met een fake decibelmeter!

Ook al is de kans maar 1%, als Korn op vrijdag zou komen en de zuurstof klaar staat backstage kunnen ze toch eens een gokje wagen en Manowar die in de buurt zijn uitnodigen. Desnoods met een fake decibelmeter!
is inderdaad wel wat zuurstof nodig als Jonathan 3 uur lang door moet omdat Manowar het weer op het laatste moment laat afweten

geen enkel festival gaat die gok ooit nog nemen

Ik zag ookl Cypres Hill op de Pinkpop affiche staan, Zou dit kunnen werken op GMM? Die zullen als ze Belgie aandoen wellicht eerder naar Werchter gaan, maar toch?

Users who are viewing this thread