Graspop Metal Meeting 2025

En lijkt me dat Graspop vandaag in ieder geval niet met Muse komt, anders had ik dat ook nu wel op de website verwacht…

Geen idee of Muse wel eens twee dagen achter elkaar speelt, zo niet dan alleen nog vrijdag een optie ivm Maiden op donderdag
Maar Muse kan ook nog altijd op Hellfest of Copenhell terecht komen. Niet?

Weken stress en naar de site gapen. Vandaag om 10u vergadering, ga gaat weer zien dat ze dan komen met de 1e naam he.

Voor 2023 was Motley Crue + Def Leppard de eerste aankondiging dacht ik, maar dat was natuurlijk overduidelijk een gezamenlijke tour.
Maar ik heb het idee dat (misschien zelfs door die aankondiging) afgelopen editie daar een verandering in is gekomen met 3x een duo aankondiging per dag, behalve de Tool dag, waarbij ik zou denken dat dat dan komt omdat Tool apart aangekondigd wilde worden?

Zal mij niks verbazen als Graspop nu gewoon steeds meer probeert te bewegen naar gewoon beide headliners per dag tegelijk aankondigen, tenzij een act dat expliciet niet wil. Iron Maiden zie ik daar dan niet zo moeilijk over doen.
kans zit er dik in ja, vorig jaar kregen ze wel de smaak te pakken met die headliner aankondigingen in pakketjes van 2, maar Tool werd inderdaad wel eerst nog aangekondigd. Dus we kunnen wellicht nog hopen op een north stage headliner erbij, maar wellicht is alleen maiden de meest waarschijnlijke optie.

had zelf gewoon hoop op muse, dat is het vooral. plus maiden is natuurlijk de enige naam die we al 100% zeker weten

Ah ja, twee namen zou ook nog wel kunnen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Voor 2023 was Motley Crue + Def Leppard de eerste aankondiging dacht ik, maar dat was natuurlijk overduidelijk een gezamenlijke tour.
Maar ik heb het idee dat (misschien zelfs door die aankondiging) afgelopen editie daar een verandering in is gekomen met 3x een duo aankondiging per dag, behalve de Tool dag, waarbij ik zou denken dat dat dan komt omdat Tool apart aangekondigd wilde worden?

Zal mij niks verbazen als Graspop nu gewoon steeds meer probeert te bewegen naar gewoon beide headliners per dag tegelijk aankondigen, tenzij een act dat expliciet niet wil. Iron Maiden zie ik daar dan niet zo moeilijk over doen.
We hebben toen ook best lang mogen wachten op de aankondiging van de 2de HL van donderdag (Alice Cooper)..
Er bestaat dus een kans dat er een afvaller was, en ze daarom dus enkel met Tool kwamen?

Of om de aankondiging van Tool inderdaad wat spectaculairder te maken. Wie weet.

Users who are viewing this thread