Graspop Metal Meeting 2025

Is geen EU, maar stop de persen... ging natuurlijk om BMTH. Sleep Token lijkt me wel een zekerheidje voor GMM.
Het is me ook wat met die exclusives, tegenwoordig lijkt ieder festival wel meerdere exclusives te hebben.
Dan staat zo'n hele poster vol met kreten als 'Northern France exclusive' of zoiets..

• Haha
Waarderingen: Pauly Robin
Is geen EU, maar stop de persen... ging natuurlijk om BMTH. Sleep Token lijkt me wel een zekerheidje voor GMM.

Vraag me af hoe hoog ze staan. De productie is ongetwijfeld groot genoeg voor een headliner, maar ze spelen morgen in Vorst en je kan daar gewoon nog tickets kopen voor vrijwel elk vak, bijna heel die zaal ziet nog blauw. Vind dat eigenlijk vrij bizar, die moeten dat middenplein toch wel uitverkocht krijgen?

• Thinking
Waarderingen: Pauly Robin
Hopelijk kan het vanaf nu inderdaad terug puur over de muziek gaan. Ik probeerde enkel begrip te tonen voor dingen.
Morgen is de dag. Binnen 5 minuten vandaag is de dag...

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Ter informatie: hij heeft er 2,5 jaar voor in de bak gezeten en heeft de moeder van het slachtoffer een ton moeten betalen, dat krijg je niet omdat je volledig onschuldig bent en 'toevallig in de buurt was'..

Als je bij ieder optreden een microfoonstandard in het publiek gooit, en uiteindelijk iemand raakt, dan is dat geen 'stom ongeluk', maar een kwestie van tijd...
Maar domheid is het zeker, daar geef ik je gelijk in.

Denk je dat de rechter en openbaar aanklager zich ook alleen maar hebben gebaseerd op geruchten?
Ik wil alleen maar zeggen dat er waarheid EN overdreven geruchten zijn (zoals bij Manson of Lindemann) maar misschien heb ik me slechts uitgedrukt. 🫤
Radke is geen arme onschuldige en ja hij is een arrogante klootzak. Maar het is niet aan ons om te beoordelen op Wat hij deed (or niet deed!). Het is gewoon de blinde haat die sommige mensen tonen wat mij irriteert... Sorry. 😐
En ja, laten we het gewoon over muziek hebben! 😉

Vaandag is de dag! 😁

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread