Graspop Metal Meeting 2025

Er zijn zoveel elementen die moeten worden afgeklopt als je met een aankondiging wil komen. Het is geen vingerknip werk. Artwork, lettergrootte, volgorde poster, website… alles moet approved worden door agents. En dat was dan voor headliners, wat zogezegd eenvoudiger moet zijn.
Zie naar vorige keer. Aankondiging voor zondag stond klaar maar in allerijl afgeblazen voor een pietluttigheid.

Dan kan je beter je tijd nemen en 100% van alles en overal de go hebben. Belgische festivals hebben een goede naam omwille van hun betrouwbaarheid en hoe je met hen kan samenwerken. We zijn een klein landje. Dat is 1 van de zaken waarin ze al jaren het verschil willen maken.

Bedankt voor je uitgebreide uitleg en verklaring, Jimmy!

Mijn gokken ongeveer

Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag

South - North - marquee - Jupiler

Iron Maiden - Powerwolf - Cannibal Corpse - Bad Religion
Slipknot - Korn - Deam Theater - Beartooth
Muse - Till Lindemann - Opeth - A Day To Remember
Judas Priest - Falling In Reverse - Lorna Shore - Motionless In White

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en MarcoReusel
Till Lindemann en Muse als headliner combi zou wel echt bizar zijn, die arme muse fans die een keertje Graspop uitproberen zullen zo getraumatiseerd worden dat ze nooit meer terug durven te komen.
Ik vraag me eigenlijk echt af hoe die andere Europese festivals (en zodus misschien ook Graspop) dat gaan aanpakken. Want ik denk niet dat in Amerika die festivalshows waren aangepast ...

Users who are viewing this thread