Graspop Metal Meeting 2025

Till Lindemann en Muse als headliner combi zou wel echt bizar zijn, die arme muse fans die een keertje Graspop uitproberen zullen zo getraumatiseerd worden dat ze nooit meer terug durven te komen.
En dan Watain nog daarvoor op hetzelfde podium als Muse, met liters bloed waarmee ze de eerste rijen ondersproeien.. :devilish:🩸

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Loek123
Hij is gewoon een klootzak, maar hem vergelijken met een moordenaar/verkrachter etc vind ik ook wel wat ver gaan.
Hij is een klootzak, mar het soort klootzak dat een beetje waanzin brengt in een steeds schoner wordende omgewin! Hij is niet bang om te zeggen wat hij denkt, of je het nu leuk vindt of niet! 🤷‍♂️
Ik geef de voorkeur aan iemand als hij boven al deze hypocrieten die zullen zeggen wat mensen willen horen em aan populariteit te winnen! 😉

Ik geloof daar deels ook wel in. Maar naarmate men ouder wordt ga je zaken ook anders beleven denk ik.

Klopt absoluut, maar GMM is net als alle festivals de laatste jaren "slachtoffer" geworden van ... Festivalgangers.

Om het met mijn zus haar woorden te zeggen: "Oh, gij zijt zo iemand die naar een festival gaat voor de muziek".

Ik mis de tijd dat da de enige reden was om naar een festival te gaan 😁 Maar goed, door de band genomen is en blijft GMM wat mij betreft een van de meer gezellige festivals \m/

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Simoni en Piebe71
Hij is een klootzak, mar het soort klootzak dat een beetje waanzin brengt in een steeds schoner wordende omgewin! Hij is niet bang om te zeggen wat hij denkt, of je het nu leuk vindt of niet! 🤷‍♂️
Ik geef de voorkeur aan iemand als hij boven al deze hypocrieten die zullen zeggen wat mensen willen horen em aan populariteit te winnen! 😉

Hij is het soort klootzak dat is veroordeeld voor het in elkaar timmeren van zijn vriendin, veroordeeld voor het verwonden van zijn eigen publiek (waarbij hij boos werd wanneer ten onrechte werd geïnsinueerd dat hij zich daarvoor had verontschuldigd) en veroordeeld voor zijn aanwezigheid bij een vechtpartij die eindigde met een dodelijk slachtoffer.

Het is crimineel tuig zonder ook maar enige vorm van schuldbesef, zal me verder worst wezen hoe heroïsch politiek incorrect hij durft te zijn.

Ik begin je iq met elke post hoger in te schatten. ;)

Hij is het soort klootzak dat is veroordeeld voor het in elkaar timmeren van zijn vriendin, veroordeeld voor het verwonden van zijn eigen publiek (waarbij hij boos werd wanneer ten onrechte werd geïnsinueerd dat hij zich daarvoor had verontschuldigd) en veroordeeld voor zijn aanwezigheid bij een vechtpartij die eindigde met een dodelijk slachtoffer.

Het is crimineel tuig zonder ook maar enige vorm van schuldbesef, zal me verder worst wezen hoe heroïsch politiek incorrect hij durft te zijn.
Ook jou geef ik gelijk. Ik heb hem pas daarna leren kennen. Na al die feiten. Dus... 2de kans?
Het nummer prequel past het goed samen.

Ook jou geef ik gelijk. Ik heb hem pas daarna leren kennen. Na al die feiten. Dus... 2de kans?
Het nummer prequel past het goed samen.

Zou het volledig met je eens zijn (qua 2e kans) als dat schuldbesef er zou zijn, maar hij omarmt zijn verleden omdat het goed is voor zijn reputatie als edgelord, die hij schijnbaar wenst te cultiveren. Want zijn controverse is nu eenmaal zijn claim to fame, niet de muziek.

Zou het volledig met je eens zijn (qua 2e kans) als dat schuldbesef er zou zijn, maar hij omarmt zijn verleden omdat het goed is voor zijn reputatie als edgelord, die hij schijnbaar wenst te cultiveren. Want zijn controverse is nu eenmaal zijn claim to fame, niet de muziek.

En op Download dan...🤨
Wat is de bron dat ze enkel die 3 plaatsen gaan touren?

Ter informatie: hij IS niet toegelaten tot een van deze beschuldigingen (behalve zijn betrokkenheid bij een gerecht dat resulteerde in de dood...). En wat het verhaal van de microfoonstandard, het is een storm ongeluk! Hij gooide zijn microfoonstandard altijd in het publiek en helaas raakte op een dag een toeschouwer gevond... Maar Dat was niet opzettelijk! Gewoon domheid!
Probeer betrouwbare informatie te krijgen in plaats van alleen maar geruchten te volgens!

Wat is de bron dat ze enkel die 3 plaatsen gaan touren?
Toen ze werden aangekondigd voor RaR/RiP stond er volgens mij bij dat het exclusief zou zijn, maar daar is nu niks meer over te vinden en de Download aankondiging betekent eigenlijk dat het niet zo exclusief meer is (tenzij ze 'in de EU' bedoelde).

Ik denk dat het best goed zou kunnen werken na Iron Maiden

Is je Google kapot? 😜
Maar vooruit:

Bekijk bijlage 11275
Ok, jammer om dat allemaal te lezen. Dit wist ik grotendeels wel. Maar dat komt ook voort uit een slechte jeugd dat hij heeft gehad. Dit keurt uiteraard niets goed. Falling in reverse is de enige die ik echt volg die echt grote stommiteiten heeft begaan. Maar het is wel een band waar de mensheid iets van kan leren. Zie:

Samengevat:
- trauma
- misdaad
- reflectie
- verleden vergeten
- beseffen dat hij zo is
- negativiteit tegenover hem dat hem sterker maakt.
In die volgorde.
Zoiets toch?
slaapwel!

• Thinking
  • Winning
Waarderingen: MetalLimbo en Steph85
Ter informatie: hij IS niet toegelaten tot een van deze beschuldigingen (behalve zijn betrokkenheid bij een gerecht dat resulteerde in de dood...).
Ter informatie: hij heeft er 2,5 jaar voor in de bak gezeten en heeft de moeder van het slachtoffer een ton moeten betalen, dat krijg je niet omdat je volledig onschuldig bent en 'toevallig in de buurt was'..

En wat het verhaal van de microfoonstandard, het is een storm ongeluk! Hij gooide zijn microfoonstandard altijd in het publiek en helaas raakte op een dag een toeschouwer gevond... Maar Dat was niet opzettelijk! Gewoon domheid!
Als je bij ieder optreden een microfoonstandard in het publiek gooit, en uiteindelijk iemand raakt, dan is dat geen 'stom ongeluk', maar een kwestie van tijd...
Maar domheid is het zeker, daar geef ik je gelijk in.

Probeer betrouwbare informatie te krijgen in plaats van alleen maar geruchten te volgens!
Denk je dat de rechter en openbaar aanklager zich ook alleen maar hebben gebaseerd op geruchten?

Ok, jammer om dat allemaal te lezen. Dit wist ik grotendeels wel. Maar dat komt ook voort uit een slechte jeugd dat hij heeft gehad. Dit keurt uiteraard niets goed. Falling in reverse is de enige die ik echt volg die echt grote stommiteiten heeft begaan. Maar het is wel een band waar de mensheid iets van kan leren. Zie:

Samengevat:
- trauma
- misdaad
- reflectie
- verleden vergeten
- beseffen dat hij zo is
- negativiteit tegenover hem dat hem sterker maakt.
In die volgorde.
Zoiets toch?
slaapwel!
Daar bestaat therapie voor. Al is het maar om te voorkomen dat hij met recidive te maken krijgt. En vooral om onschuldige mensen te beschermen.

Dat morgen maar de dag mag zijn en het puur en alleen over muziek gaat.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: Steph85 en MetalLimbo

Users who are viewing this thread