Graspop Metal Meeting 2025

Ronnie Radke, is dat niet Rapper Donnie en Siske de Rat door de Blender?
Maak maar geen grappen over namen. Dat ligt bij sommige gevoelig.;)
Maar ik heb ook moeite om hem serieus te nemen. Maar dat komt meer door het geheel plaatje, niet door zijn naam.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmy
Muse heeft consistent alle festivalaankondigingen te vroeg op hun website gezet. Dus je kan al zeker zeggen dat zij niet vandaag aangekondigd worden.

By this time last year we already had almost entire list of headliners and just a few days away from ticket sale.

The suspense is unreal! though I truly believe the lineup will be a total killer and better (for me) than last year.

Laatst bewerkt:
Zal je zien dat Pinkpop met een grote drop met namen komt incl. muse, en dat Graspop alleen met Maiden komt.
Over een anticlimax gesproken :ROFLMAO:

Zal je zien dat Pinkpop met een grote drop met namen komt incl. muse, en dat Graspop alleen met Maiden komt.
Ik denk dat dat precies is wat er gaat gebeuren. Graspop dropt toch altijd zijn eerste naam als solo aankondiging? En Pinkpop heeft al laten weten dat ze met meerdere namen gaan komen.

Ik verwacht sowieso maar 1 naam van Graspop vandaag, namelijk Volbeat door hun berichtje gisteren. Geven ze Maiden ook dan zou dat ook leuk zijn.

Pinkpop is ook niet echt relevant aangezien van alle bands die daar staan 98% niets met Graspop te zien heeft.

Ik denk dat dat precies is wat er gaat gebeuren. Graspop dropt toch altijd zijn eerste naam als solo aankondiging? En Pinkpop heeft al laten weten dat ze met meerdere namen gaan komen.

Voor 2023 was Motley Crue + Def Leppard de eerste aankondiging dacht ik, maar dat was natuurlijk overduidelijk een gezamenlijke tour.
Maar ik heb het idee dat (misschien zelfs door die aankondiging) afgelopen editie daar een verandering in is gekomen met 3x een duo aankondiging per dag, behalve de Tool dag, waarbij ik zou denken dat dat dan komt omdat Tool apart aangekondigd wilde worden?

Zal mij niks verbazen als Graspop nu gewoon steeds meer probeert te bewegen naar gewoon beide headliners per dag tegelijk aankondigen, tenzij een act dat expliciet niet wil. Iron Maiden zie ik daar dan niet zo moeilijk over doen.

kans zit er dik in ja, vorig jaar kregen ze wel de smaak te pakken met die headliner aankondigingen in pakketjes van 2, maar Tool werd inderdaad wel eerst nog aangekondigd. Dus we kunnen wellicht nog hopen op een north stage headliner erbij, maar wellicht is alleen maiden de meest waarschijnlijke optie.

had zelf gewoon hoop op muse, dat is het vooral. plus maiden is natuurlijk de enige naam die we al 100% zeker weten

Users who are viewing this thread