Graspop Metal Meeting 2025

Als je met zo'n horror scenario komt kan je tenminste wat meer info delen :P
Hoe kom je erbij dat die een tour aan gaan kondigen? En waar haal je uit dat die in NL staat volgend jaar?
Lang verhaal kort, er stond een paar gnr datums tussen de Robbie Williams datums. Dit leek om een leak te gaan, maar blijkt een typfout te zijn geweest.. Of misschien, waar rook is.. Is vuur

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik was heel content dat As i Lay dying tegelijk speelde! tenminste een uur minder naar GnR moeten luisteren
ik was daar met iemand die speciaal voor hen kwam, had daarvoor zelf alles gemist wat ik wou horen wegens skullies die niet opgeladen geraakte,

Laatse kwartier van Ghost nog meegepikt waarvan ik dacht dat dat men ding niet was (bleek beter te zijn dan ik verwachte daar) en dan keihard uitgekeken om GNR EINDELIJK te zien, kwam er een wandelende kaasrasp 3uur liedjes zingen.

dus voor mij hoeft het ook niet meer. zonde maar ik luister ze wel op spotify :D

in deze comment van 20 minuten geleden ga ik toch maar voor optie 2...
Happy Joel Mchale GIF by ABC Network

😜

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en Loek123
Ik snap ook niet echt waarop er zolang gewacht moet worden.
Als nu blijkt dat de headliners daadwerkelijk de voorheen genoemde bands zijn, wiens tour al enige tijd geleden aangekondigd werd, lijkt het me eerder negatief te werken dan positief.

Denk dat ze het enkel positief kunnen verbloemen met een :"Kijk eens, we stonden niet bij de oorspronkelijke tourdata, maar ze komen dus toch wel! Surprise!"
Waarom niet snappen?

Waarom niet snappen?
Ik bedoel eerder dat ik het minder logisch vind dat (bijna) ieder groot (metal)festival al met namen is komen opdagen, maar Graspop helaas achterblijft.
Dat zal zeker wel z'n redenen hebben, ik ben allesbehalve thuis in de scène (en wellicht is het logischer voor mensen die dat wél zijn), maar ik begrijp niet wat momenteel het oponthoud zou kunnen veroorzaken. Er zullen zeker wel factoren zijn, maar wanneer we bv. zeker zijn van een Iron Maiden of een Slipknot, wat weerhoudt (het management van) Graspop/de bands om het al meteen bekend te maken zodra een band van zulk formaat een tour aankondigt?

Users who are viewing this thread