Graspop Metal Meeting 2025

Met dat er vorige vrijdag geen namen kwamen, had ik me sowieso al ingesteld op nu dinsdag.

We gaan het zien, kans is toch groot dat er een verrassing bij zit. Geen idee waarom er anders zo lang getalmd wordt.

Als je met zo'n horror scenario komt kan je tenminste wat meer info delen :P
Hoe kom je erbij dat die een tour aan gaan kondigen? En waar haal je uit dat die in NL staat volgend jaar?
Er stond in de Linkin park topic, een screenshot dat mensen doorgelinkt werden naar guns roses concerten. Natuurlijk kan ik het nu niet weer vinden, maar ik blijf zoeken

Ik denk zelf dat het Guns 'n roses word.. Die gaat ook nog een tour aankondigen, en staan volgend jaar in nl
Daar gaat toch niemand meer naartoe? dat trok echt op nuldebotten (van dien hond) vorige keer. 3uur die ik niet meer terugkrijg.

Daar gaat toch niemand meer naartoe? dat trok echt op nuldebotten (van dien hond) vorige keer. 3uur die ik niet meer terugkrijg.
ik stond heel vanvoor en 't was pokkesaai. Niemand die danste of meezong, iedereen stond gewoon wat te kijken. Achter een uur ben ik vertrokken ...

• Leuk
Waarderingen: Lars.

Even een stok in het kippenhok gooien
Huh? De kans dat Oasis de comeback zal aftrappen op Graspop staat geluk aan 0. Glastonbury daarentegen..

• Leuk
Waarderingen: nikita en Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread