Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sam Fender, London Grammer, Caribou/Jamie XX (de ene naar BKS de ander naar DTRH) en dan Charlie XCX/Chapell Roan/Stormzy (één van deze, de rest naar Lowlands) ?
Sam Fender, London Grammer, Caribou/Jamie XX (de ene naar BKS de ander naar DTRH) en dan Charlie XCX/Chapell Roan/Stormzy (één van deze, de rest naar Lowlands) ?
Het is geen inside info.
Maar gebaseerd op logica.
Zijn stem is al fragiel en de zaterdag valt los in het midden van DTRH. Bovendien is de vraag of dit soort acts nog wel bij DTRH passen. Denk dat hij de hele zomer maar een select aantal shows zal spelen, en hij op Lowlands 1 van de 6 grote namen zal zijn.
Het is geen inside info.
Zijn stem is al fragiel en de zaterdag valt los in het midden van DTRH. Bovendien is de vraag of dit soort acts nog wel bij DTRH passen. Denk dat hij de hele zomer maar een select aantal shows zal spelen, en hij op Lowlands 1 van de 6 grote namen zal zijn.
Het is geen inside info.
Ik vraag me ook af hoe groots hij zelf die headlineshow op Werchter ziet en of dat niet gewoon "another day at the office" gaat zijn. Helemaal als de geruchten kloppen en hij straks ook Glasto mag headlinen.
Zou me niks verbazen als hij de vrijdag gewoon DTRH speelt.
Ik zou Sam Fender als headliner DTRH ook veel logischer vinden dan headliner Lowlands. Om dezelfde reden dat ik denk dat the National ook nooit als headliner op Lowlands zou hebben gestaan. Lowlands is mijns inziens een festival geworden dat drie headliners boekt die echt iedereen die het festival bezoekt kent (ook de KiKi/Goldband/havermelkelite bezoekers, om ze maar even heel oneerbiedig te noemen). Sam Fender valt daar denk ik nog niet onder.
Ik vind Sam Fender beter passen op Lowlands eigenlijk, thans niet meer dan een gevoelskwestie. Past ergens ook meer in de lijn van Lowlands de laatste jaren.
Ik vind Sam Fender beter passen op Lowlands eigenlijk, thans niet meer dan een gevoelskwestie. Past ergens ook meer in de lijn van Lowlands de laatste jaren.
Hmm ik ben niet de grootste fan van Fender, maar vond hem op Lowlands paar jaar geleden dusdanig strakke show neerzetten.... Denk dat die op zondag meer mensen binnenboord houdt dan pak 'm beet War On Drugs of Janelle Monae (die ik beiden interessanter vind hoor, maar voor breder publiek slaat dit wellicht beter aan).
Hmm ik ben niet de grootste fan van Fender, maar vond hem op Lowlands paar jaar geleden dusdanig strakke show neerzetten.... Denk dat die op zondag meer mensen binnenboord houdt dan pak 'm beet War On Drugs of Janelle Monae (die ik beiden interessanter vind hoor, maar voor breder publiek slaat dit wellicht beter aan).
Ben het met je eens ja. Met Sam Fender heb je een headliner die zowel de muziekliefhebber als de feestganger op DTRH wel op het veld zou kunnen houden op de zondag.