Down the Rabbit Hole 2025

Sam Fender postte zonet op zijn instagram over ‘people watching’ met de Nederlandse vlag erbij. Binnenkort aankondiging?

Leuke rijtje namen op Rockwerchter, welke zien we doorkomen? Barry Cant Swim, Rufus? Elbow zou dan wel direct een headliner zijn of niet?

Leuke rijtje namen op Rockwerchter, welke zien we doorkomen? Barry Cant Swim, Rufus? Elbow zou dan wel direct een headliner zijn of niet?
Ik vind Elbow geen dtrh headliner. Barry was vorig jaar een aardige voltreffer op Lowlands, uitpuilende Heineken dus op basis daarvan zie ik hem wel door komen. Gebeurt wel vaker met acts dat ze het ene jaar op dtrh staan en ander jaar op Lowlands(en vice versa)

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Girl in red (weer), Wet Leg, Amyl en Beth Gibbons (!!!) ook niet uitvlakken. Noah Kahan zou voor een groot deel van de bezoeker ook een voltreffer zijn, mag van mij wegblijven.

• Leuk
Wet Leg en barry can't swim kan je echt wel met potlood opschrijven hoor. Het is Sam Fender of Noah Kahan als headliner denk ik. Niet beide.

Ben zo'n idee dat Rufus BKS gaat headlinen. Beetje de Disclosure spot van vorig jaar?

• Leuk
Ik vind Elbow geen dtrh headliner. Barry was vorig jaar een aardige voltreffer op Lowlands, uitpuilende Heineken dus op basis daarvan zie ik hem wel door komen. Gebeurt wel vaker met acts dat ze het ene jaar op dtrh staan en ander jaar op Lowlands(en vice versa)
Vraag me wel af waar ik Elbow wel zou plaatsen. Ik heb ze enkele jaren terug op pinkpop gezien, maar vind het niet echt een pinkpop naam.

Van de kleinere namen mag Lola Young wel Werchter en DTRH combineren. Misschien een rare suggestie, maar is Simple Minds onmogelijk voor DTRH? Qua grootte sowieso niet als je zien wat ze de voorbije 10 jaar in NL hebben gedaan, bedoel meer of het past.

Users who are viewing this thread