Down the Rabbit Hole 2025

Bij MOJO zijn ze ook niet vies van Froukje herhalen, maar ik zou het net een jaar te snel vinden nadat ze in 2023 nog artist in residence was.
Voor mij zou het ook veel te snel zijn ja, liever niet. Ik zie het alleen ergens wel gewoon gebeuren ofzo, haha.

Ik hoop het niet, maar als ze echt gore herhaling willen gaan doen zouden ze ook de Goldband kaart kunnen trekken. Stonden in 2022 voor het laatst. Twee jaar niet geweest dus.

Maar wellicht is dit een beetje de goden verzoeken en moet ik mijn mond houden.

• Verdrietig
  • Haha
Waarderingen: Novis95 en Bob105
Nou is het wel grappig om te constateren dat DTRH nog nooit een Nederlandse headliner heeft gehad, waar Lowlands dat eerder een gewoonte lijkt te maken onderhand.

(Oscar & the Wolf is natuurlijk wel een Benelux act, maar geen Nederlandse act ;) )

Nou is het wel grappig om te constateren dat DTRH nog nooit een Nederlandse headliner heeft gehad, waar Lowlands dat eerder een gewoonte lijkt te maken onderhand.

(Oscar & the Wolf is natuurlijk wel een Benelux act, maar geen Nederlandse act ;) )
Ja nu heb je het gewoon al verpest natuurlijk 🤣

Season 4 Starz GIF by Outlander

Headliners niet, maar Nederlandse bands die ik er graag zie: The Vices, WIES en THAMES, al is die laatste misschien nog iets te klein.

Doe Maar stond wel gepland om 2021 te headlinen als ik het goed heb. Dat ging toen helaas niet door.

• Geweldig
Waarderingen: StevieU2
Om eens een potentiële headliner uit een hele andere hoek op te gooien...Froukje met een (festival) exclusief optreden in 2025? Nog niet langs geweest met haar nieuwe album en heeft aangegeven geen zaalshows te spelen in 2025. Bovendien is haar management er ook niet vies van om de laatste beetjes uit het vat te halen van wat er nog in zit...
Aan het einde van haar concert kondigde ze aan even pauze te nemen. Ik kreeg niet het idee dat ze het over een half jaartje had.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Benieuwd of Charli XCX een headliner is van DTRH. Ze slepen een grote vis binnen en veel fans die speciaal voor haar tickets zouden kopen. Ik ben benieuwd….

De afgelopen 4 jaar was de eerste drop altijd op dinsdag of donderdag (2 om 2), dus ik verwacht eerder een van die twee dagen.

Passen ze normaliter ook niet de vrijdag van tevoren de huisstijl aan?
Vorig jaar werd op maandag aangekondigd dat er op woensdag namen gedropt zouden worden! Volgens mij werd op die dag ook de huisstijl aangepast, maar dat weet ik niet meer zeker. Gebeurde wel in de laatste week van november, dus het zou zomaar kunnen!

Vorig jaar werd op maandag aangekondigd dat er op woensdag namen gedropt zouden worden! Volgens mij werd op die dag ook de huisstijl aangepast, maar dat weet ik niet meer zeker. Gebeurde wel in de laatste week van november, dus het zou zomaar kunnen!
Ah ja, ik had vorig jaar niet in mijn overzicht staan. Woensdag kan dus ook prima. Gebeurde een aantal jaren daarvoor ook. Qua huisstijl / vooraankondiging lijkt me maandag dus vooral uitgesloten.

Het meestal acts zijn die je elk jaar op elke braderie voorbij ziet komen. Headliners mogen in mijn optiek wel wat unieker zijn.
En ik heb liever een spectaculair concert dan een unieke headliner. Er zijn genoeg Nederlands(talig)e artiesten die een headlinerwaardige show kunnen geven.

En ik heb liever een spectaculair concert dan een unieke headliner. Er zijn genoeg Nederlands(talig)e artiesten die een headlinerwaardige show kunnen geven.
Klopt. Froukje is er een van. Maar die heb ik nu al een keer of 15 gezien dus in het kader daarvan zou ik dat een hele slappe headliner vinden. Ik kan geen Nederlandse artiest bedenken waarbij ik anders zou denken.

Users who are viewing this thread