Down the Rabbit Hole 2025

Bij MOJO zijn ze ook niet vies van Froukje herhalen, maar ik zou het net een jaar te snel vinden nadat ze in 2023 nog artist in residence was.
Voor mij zou het ook veel te snel zijn ja, liever niet. Ik zie het alleen ergens wel gewoon gebeuren ofzo, haha.

Ik hoop het niet, maar als ze echt gore herhaling willen gaan doen zouden ze ook de Goldband kaart kunnen trekken. Stonden in 2022 voor het laatst. Twee jaar niet geweest dus.

Maar wellicht is dit een beetje de goden verzoeken en moet ik mijn mond houden.

• Verdrietig
Waarderingen: Bob105
Nou is het wel grappig om te constateren dat DTRH nog nooit een Nederlandse headliner heeft gehad, waar Lowlands dat eerder een gewoonte lijkt te maken onderhand.

(Oscar & the Wolf is natuurlijk wel een Benelux act, maar geen Nederlandse act ;) )

Nou is het wel grappig om te constateren dat DTRH nog nooit een Nederlandse headliner heeft gehad, waar Lowlands dat eerder een gewoonte lijkt te maken onderhand.

(Oscar & the Wolf is natuurlijk wel een Benelux act, maar geen Nederlandse act ;) )
Ja nu heb je het gewoon al verpest natuurlijk 🤣

Season 4 Starz GIF by Outlander

Headliners niet, maar Nederlandse bands die ik er graag zie: The Vices, WIES en THAMES, al is die laatste misschien nog iets te klein.

Doe Maar stond wel gepland om 2021 te headlinen als ik het goed heb. Dat ging toen helaas niet door.

Om eens een potentiële headliner uit een hele andere hoek op te gooien...Froukje met een (festival) exclusief optreden in 2025? Nog niet langs geweest met haar nieuwe album en heeft aangegeven geen zaalshows te spelen in 2025. Bovendien is haar management er ook niet vies van om de laatste beetjes uit het vat te halen van wat er nog in zit...
Aan het einde van haar concert kondigde ze aan even pauze te nemen. Ik kreeg niet het idee dat ze het over een half jaartje had.

• Leuk
Waarderingen: Bob105

Users who are viewing this thread