Down the Rabbit Hole 2025

Van de kleinere namen mag Lola Young wel Werchter en DTRH combineren. Misschien een rare suggestie, maar is Simple Minds onmogelijk voor DTRH? Qua grootte sowieso niet als je zien wat ze de voorbije 10 jaar in NL hebben gedaan, bedoel meer of het past.
Nee dat past niet. Denk dat die act te groot is met te veel nostalgie voor DTRH.

De suggestie van enkele maanden geleden was ook dat het Lowlands zou worden volgensmij en ook dat past prima. We gaan 't zien.
Klopt, maar moet er ook bij zeggen dat het destijds al niet heel vast stond en dat er in de tussentijd ook nog veel geschoven is, dus het is nu een beetje de vraag waar ze eindigen...

Klopt, maar moet er ook bij zeggen dat het destijds al niet heel vast stond en dat er in de tussentijd ook nog veel geschoven is, dus het is nu een beetje de vraag waar ze eindigen...
Nee inderdaad, dat was augustus/september. Ondertussen liggen de kaarten voor veel acts toch heel anders.

Noah Kahan is voor mij een guilty pleasure, dus die mag wel van RW naar DTRH komen. Zal jammer genoeg dan een headlinerspot krijgen. Is gezien zijn populariteit wel terecht, maar zie daar dan liever een grotere alternatieve naam.

Noah Kahan die op zaterdag hoge spot invult op DTRH. Barry Can't Swim zal ook wel een hoge spot innemen. Beth Gibbons zou ook typisch iets voor DTRH zijn, terwijl BKS die wil binnenhengelen. Lola Young lijkt me ook een duidelijke.

Ik zou de London grammar/barry cant swim combi wel toejuichen, zoals eerder geopperd op dit forum. Ik zie London grammar persoonlijk liever dan Noah Kahan, maar iets dansbaars erachteraan past volgens mij goed bij het DTRH van nu.

Met de namen voor Werchter erbij aardig wat kanshebbers voor DTRH meteen.

Rufus Du Sol zou zomaar derde headliner kunnen zijn denk ik, evenals Barry Can’t Swim. Sam Fender al ruimschoots besproken.

Weg Leg kan niet meer missen nee, past prima. Beth Gibbons is wel de naam waarvan ik het meest hoop dat ze delen.

Elbow zie ik op de een of andere manier niet direct op DTRH. Misschien als een na laatste op de hotot?

Simpel Minds verwacht ik ook niet, maar zou ik stiekem best leuk vinden. Uurtje of 5 op de hotot. Zou wel guilty pleasure zijn.

Met de namen voor Werchter erbij aardig wat kanshebbers voor DTRH meteen.

Rufus Du Sol zou zomaar derde headliner kunnen zijn denk ik, evenals Barry Can’t Swim. Sam Fender al ruimschoots besproken.

Weg Leg kan niet meer missen nee, past prima. Beth Gibbons is wel de naam waarvan ik het meest hoop dat ze delen.

Elbow zie ik op de een of andere manier niet direct op DTRH. Misschien als een na laatste op de hotot?

Simpel Minds verwacht ik ook niet, maar zou ik stiekem best leuk vinden. Uurtje of 5 op de hotot. Zou wel guilty pleasure zijn.
Is Rufus Du Sol groot genoeg om DTRH te headlinen een paar weken nadat ze 2x in de AFAS hebben gestaan? Twijfel daar over.

Is Rufus Du Sol groot genoeg om DTRH te headlinen een paar weken nadat ze 2x in de AFAS hebben gestaan? Twijfel daar over.
DTRH heeft wel vaker kleinere headliners. Gaat er denk ik meer om wat er past in het geheel.

Misschien staan ze er ook wel helemaal niet als headliner, geen idee hoor. Maar zou er niet van staan te kijken.

The wombats met een Europese tour in maart/april. Wat zou dat met een eventueel rondje festivals doen? Echt een heerlijk festival bandje.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo
Ik zou Rufus Du Sol, maar ook Barry Can't Swim, graag zien als Teddy afsluiter. Ik vind beide acts ook net iets te klein als headliner, maar in zo'n co-headliner constructie met b.v. London Grammar zoals hier al werd geopperd kan het best.

Elbow als zondagafsluiter zie ik dan wel weer gebeuren. Past iig qua stijl wel in het rijtje TWOD - Paolo Nutini - The National. En vind het, ook qua nostalgie / legacy, wat beter passen dan Noah Kahan (is die nu ook al groot genoeg als mogelijke headliner?).

Maar dan zou de vrijdag wel echt een klinkende, actuele naam nodig hebben als headliner.

Don't get your hopes up met Rufus allemaal. Ik denk dat die 2x AFAS de kans een boeking op DTRH redelijk verkleint.

Girl in red (weer), Wet Leg, Amyl en Beth Gibbons (!!!) ook niet uitvlakken. Noah Kahan zou voor een groot deel van de bezoeker ook een voltreffer zijn, mag van mij wegblijven.
Late reactie maar Girl In Red en Amyl and the Sniffers staan al op Pinkpop dus die kun je wel uitvlakken voor DTRH lijkt me

Ik zou Rufus Du Sol, maar ook Barry Can't Swim, graag zien als Teddy afsluiter. Ik vind beide acts ook net iets te klein als headliner, maar in zo'n co-headliner constructie met b.v. London Grammar zoals hier al werd geopperd kan het best.

Elbow als zondagafsluiter zie ik dan wel weer gebeuren. Past iig qua stijl wel in het rijtje TWOD - Paolo Nutini - The National. En vind het, ook qua nostalgie / legacy, wat beter passen dan Noah Kahan (is die nu ook al groot genoeg als mogelijke headliner?).

Maar dan zou de vrijdag wel echt een klinkende, actuele naam nodig hebben als headliner.
Als ze Sam Fender hebben, verwacht ik Elbow weer niet als headliner. Zou dat wel zoals eerder gezegd perfecte één na laatste naam op Hotot vinden.

Mijn voorspelling blijft Fender - Charli XCX - London Grammar - Barry Can't Swim - Caribou en dan nog eentje erbij.

FKA Twigs zou het helemaal afmaken. Maar ook Kelly Lee Owens lekker laat in Teddy, geweldig vooruitzicht zou dat zijn.

Barry Cant Swim is toch nog wel echt een maatje te klein voor een headliner positie op DTRH? Teddy afsluiter lijkt mij het hoogst haalbare...

Om eens een potentiële headliner uit een hele andere hoek op te gooien...Froukje met een (festival) exclusief optreden in 2025? Nog niet langs geweest met haar nieuwe album en heeft aangegeven geen zaalshows te spelen in 2025. Bovendien is haar management er ook niet vies van om de laatste beetjes uit het vat te halen van wat er nog in zit...

Om eens een potentiële headliner uit een hele andere hoek op te gooien...Froukje met een (festival) exclusief optreden in 2025? Nog niet langs geweest met haar nieuwe album. Bovendien is haar management er ook niet vies van om de laatste beetjes uit het vat te halen van wat er nog in zit...
Bij MOJO zijn ze ook niet vies van Froukje herhalen, maar ik zou het net een jaar te snel vinden nadat ze in 2023 nog artist in residence was.

• Leuk
Waarderingen: Novis95

Users who are viewing this thread