Down the Rabbit Hole 2025

Van de kleinere namen mag Lola Young wel Werchter en DTRH combineren. Misschien een rare suggestie, maar is Simple Minds onmogelijk voor DTRH? Qua grootte sowieso niet als je zien wat ze de voorbije 10 jaar in NL hebben gedaan, bedoel meer of het past.
Nee dat past niet. Denk dat die act te groot is met te veel nostalgie voor DTRH.

De suggestie van enkele maanden geleden was ook dat het Lowlands zou worden volgensmij en ook dat past prima. We gaan 't zien.
Klopt, maar moet er ook bij zeggen dat het destijds al niet heel vast stond en dat er in de tussentijd ook nog veel geschoven is, dus het is nu een beetje de vraag waar ze eindigen...

Klopt, maar moet er ook bij zeggen dat het destijds al niet heel vast stond en dat er in de tussentijd ook nog veel geschoven is, dus het is nu een beetje de vraag waar ze eindigen...
Nee inderdaad, dat was augustus/september. Ondertussen liggen de kaarten voor veel acts toch heel anders.

Noah Kahan is voor mij een guilty pleasure, dus die mag wel van RW naar DTRH komen. Zal jammer genoeg dan een headlinerspot krijgen. Is gezien zijn populariteit wel terecht, maar zie daar dan liever een grotere alternatieve naam.

Noah Kahan die op zaterdag hoge spot invult op DTRH. Barry Can't Swim zal ook wel een hoge spot innemen. Beth Gibbons zou ook typisch iets voor DTRH zijn, terwijl BKS die wil binnenhengelen. Lola Young lijkt me ook een duidelijke.

Ik zou de London grammar/barry cant swim combi wel toejuichen, zoals eerder geopperd op dit forum. Ik zie London grammar persoonlijk liever dan Noah Kahan, maar iets dansbaars erachteraan past volgens mij goed bij het DTRH van nu.

Users who are viewing this thread