Down the Rabbit Hole 2025

Misschien een te grote vis maar is Zach Bryan al genoemd? Die is 29 juni nog in Londen en daarna pas 18 juli weer in Amerika volgens de voorlopige tourdata.

Hoezo denk je dat ze zouden stoppen met de pre-sale? Om meer mensen die nog niet eerder zijn geweest ook het festival te kunnen laten beleven?

Ja precies. Volgens mij werd dat vorig jaar ook al min of meer aangekondigd.

Vind ik vanuit mezelf geredeneerd uiteraard jammer, maar wel zo eerlijk natuurlijk.
Ja als er zo weinig nieuwe mensen een kaartje kunnen kopen kan je dat niet echt meer verantwoorden denk ik. Ook niet echt gezond voor je festival.

Ja als er zo weinig nieuwe mensen een kaartje kunnen kopen kan je dat niet echt meer verantwoorden denk ik. Ook niet echt gezond voor je festival.
Volgens mij waren er nog iets van 6000 kaarten over na de presale? Meen me zoiets te herinneren. Dat is natuurlijk wel bijzonder weinig vergeleken met de totale capaciteit

Misschien komen ze met een afgebakende pre-sale als tussenoplossing? Dat er maar 20.000 in de verkoop gaan bijvoorbeeld. Zo beloon je je vaste klanten en geef je kansen aan nieuwe bezoekers.

Misschien komen ze met een afgebakende pre-sale als tussenoplossing? Dat er maar 20.000 in de verkoop gaan bijvoorbeeld. Zo beloon je je vaste klanten en geef je kansen aan nieuwe bezoekers.
Ik vermoed dat ze er helemaal mee gaan stoppen.

Welkom bij het Down the Rabbit Hole voorspelspel, met vandaag de vraag: Hoe veel tickets gaan er naar de VZ presale?

Nog 2 dagen om een leak te scoren...als ik naar de site google gebeuren er in ieder geval al bijzondere dingen. Zal wel een foutje zijn. Screenshot_20241125-113520_Chrome.jpg

• Leuk
Waarderingen: Maninblue34
Ik zie Birra Moretti ook weer bij de sponsors staan. Als de grootverbruikers van dat drankje ook voorrang krijgen zit ik toch nog goed ;-)

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Ik hoop toch echt dat ze een ander biertje gaan tappen. Om de één of andere reden staat Birra Moretti mij echt totaal niet aan qua smaak...

• Leuk
Waarderingen: Jonasky

Users who are viewing this thread