Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel moeilijk te voorspellen dit jaar. Waar vorig jaar nog dingen als LCD en The National in de pijplijn zaten, loop ik moeilijker warm van de huidige geruchten, eerlijk gezegd. Bepaalde headliners die hier genoemd worden, pakweg Sam Fender en London Grammar, boeien met totaal niet.
Charli XCX zou wel echt mega zijn, maar die heeft tot nu toe nog geen data buiten (midden) juni gedeeld. Vrees daar wat voor, maar ze mogen altijd verrassen.
Waar vorig jaar nog dingen als LCD en The National in de pijplijn zaten, loop ik moeilijker warm van de huidige geruchten, eerlijk gezegd. Bepaalde headliners die hier genoemd worden, pakweg Sam Fender en London Grammar, boeien met totaal niet.
Ik ben ook een beetje bang. Ik hoop zo op een wat meer gevestigde naam a la The National, want word niet warm van alle opties die tot nu toe genoemd zijn. Maar dat komt omdat ik oud ben, I know. Maar iets van een band waarvan ik meer dan 1 nummer ken zou wel fijn zijn...