Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vorig jaar was er een insider die een dag van tevoren al wat moois bekend maakte. Ik blijf toch soms ook efest checken of die misschien weer ontwaakt uit zijn holletje
Vorig jaar was er een insider die een dag van tevoren al wat moois bekend maakte. Ik blijf toch soms ook efest checken of die misschien weer ontwaakt uit zijn holletje
Hoe vroeg staan headliners vast? Zou kunnen dat ze al geboekt waren vóórdat ze QOTSA moesten vervangen op Lowlands. Kan me zo voorstellen ook dat Justice als vrij vroeg wist dat ze er nog een jaar touren aan zouden plakken, gezien hun productie. En daarna hoor je ze weer 7 jaar niet meer. Prima
Justice heeft toch een fantastische live-show? Begrijp ergens het argument van dat je al heel vaak hen zou kunnen gezien hebben tho, maar blijft een sterke act.
Justice heeft toch een fantastische live-show? Begrijp ergens het argument van dat je al heel vaak hen zou kunnen gezien hebben tho, maar blijft een sterke act.