Down the Rabbit Hole 2025

Ja dat sluit ik zeker ook niet uit. Kan me voorstellen dat dit voor LL dé headliner voor deze zomer is.

Als ze maar op één van beiden staat. Maar liefst op DTRH.
Zal ook goed werken op beide. De kaarten worden geschud deze weken, altijd leuk.

Ze lijken in ieder geval een mooie vijver te hebben om uit te vissen. Genoeg interessants aan het touren. Hopelijk kiezen ze wat moois uit.

Vorig jaar was er een insider die een dag van tevoren al wat moois bekend maakte. Ik blijf toch soms ook efest checken of die misschien weer ontwaakt uit zijn holletje

Vorig jaar was er een insider die een dag van tevoren al wat moois bekend maakte. Ik blijf toch soms ook efest checken of die misschien weer ontwaakt uit zijn holletje
Hahaha toen kwam Kiwanuka opeens naar boven, ben wel in voor een verrassing

Fender - Justice - Goldband / London Grammar
subs: Parcels - Barry Can't Swim - Wet Leg
Teddy: Twigs - Elbow - Overmono

Charli op LL. FDC op BKS.

Hoe vroeg staan headliners vast? Zou kunnen dat ze al geboekt waren vóórdat ze QOTSA moesten vervangen op Lowlands. Kan me zo voorstellen ook dat Justice als vrij vroeg wist dat ze er nog een jaar touren aan zouden plakken, gezien hun productie. En daarna hoor je ze weer 7 jaar niet meer. Prima

Justice heeft toch een fantastische live-show? Begrijp ergens het argument van dat je al heel vaak hen zou kunnen gezien hebben tho, maar blijft een sterke act.
Ja, absoluut, maar 3x een festivalshow in één land in amper meer dan een jaar tijd is gewoon vaak haha.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread