Down the Rabbit Hole 2025

Lijkt me wel toch, als het op Lowlands ook kon. Is dezelfde tent in principe
Het feit dat de LL constructie op de grond vast staat maakt wel een verschil in draagkracht. Uiterlijk lijkt het op elkaar, maar ben niet op de hoogte hoe dat bij DTRH is. Die staat daar niet permanent en de LL constructie is dat wel (op de grond). Meen me te herinneren dat Justice vorig jaar een show heeft aangepast/afgezegd omdat het ergens niet paste qua gewicht

Het feit dat de LL constructie op de grond vast staat maakt wel een verschil in draagkracht. Uiterlijk lijkt het op elkaar, maar ben niet op de hoogte hoe dat bij DTRH is. Die staat daar niet permanent en de LL constructie is dat wel (op de grond). Meen me te herinneren dat Justice vorig jaar een show heeft aangepast/afgezegd omdat het ergens niet paste qua gewicht
Ik heb Justice dit jaar op Dour gezien, de main stage daar ziet er echt klein uit voor een groot festival. Zou me verbazen moest het podium van DTRH minder productie aankunnen.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Uiterlijk wel ja, qua constructie vraag ik het me af
Ik niet, het is letterlijk dezelfde tent alleen zonder de overkapping over het publiek.
Edit; wellicht dat op LL idd wat steviger is ivm dat het vast staat op de grond. Maar maak me alsnog wat dat betreft absoluut geen zorgen. Die tent kan het wel aan.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Ik denk dat we Parcels ook wel kunnen noteren. Zijn weer aan het touren in de zomer en volgens mij is dtrh weer aan de beurt na hun passages op LL, PP en BKS.

Users who are viewing this thread