Down the Rabbit Hole 2025

Vooral Justice: na zowel BKS als LL vorig jaar voelt zo’n boeking van DTRH toch een beetje als mosterd na de maaltijd. Hoe magnifiek die act ook mag zijn.

Heel benieuwd naar 11u. Ik voel dat het nog alle kanten kan opgaan.
Wel mee eens. Vond het fantastisch vorig jaar op Lowlands, maar hoop toch meer op een andere afslag.

Justice zou mij niet verbazen. Waanzinnige act die ongetwijfeld weer gaat leveren en op de speed dial van Mojo.
Charlie XCX lijkt mij precies in het straatje van DTRH, en daarmee een formaliteit.
Het is vooraal de vraag wie als derde headliner is gestrikt. Vorig jaar werden Jungle en Michael Kiwanuka vooraf nog niet veelvuldig genoemd.
Ik gok wel op een buitenlandse headliner. Het is toch vooral Lowlands dat met Nederlandse acts aan de haal gaat.

Vooral Justice: na zowel BKS als LL vorig jaar voelt zo’n boeking van DTRH toch een beetje als mosterd na de maaltijd. Hoe magnifiek die act ook mag zijn.

Heel benieuwd naar 11u. Ik voel dat het nog alle kanten kan opgaan.
Noem jij Justice nu een magifieke act? 😌

Noem jij Justice nu een magifieke act? 😌
Objectief gezien gewoon een dikke naam, los van wat ik ervan vindt.

Vraag me vooral af of DTRH het wel zo tof vindt om iets te programmeren wat je vorig jaar al op2 festivals in NL hebt kunnen zien. Neemt toch wat prestige weg.

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Ik vind Charlie eigenlijk helemaal niet echt een naam voor DTRH, maar veel meer voor Lowlands. Sam Fender vind ik dan weer iets meer op DTRH passen. En Justice vind ik gewoon een slechte boeking, want vorig jaar al 2 headlineshows in NL. London Grammar heb ik ook helemaal niks mee.

Ik zie in een Overmono & Parcels misschien nog wel een headliner combi. Beetje de constructie van Jungle/Kiwa vorig jaar.

Objectief gezien gewoon een dikke naam, los van wat ik ervan vindt.

Vraag me vooral af of DTRH het wel zo tof vindt om iets te programmeren wat je vorig jaar al op2 festivals in NL hebt kunnen zien. Neemt toch wat prestige weg.
Ben wel benieuwd naar hoeveel mensen een kaartje kopen voor het festival zelf en hoeveel voor de namen. Ergens is mijn gevoel dat dit festival ookal goed verkoopt als de headliners goldband, DJVT en een techno dj zijn.

Users who are viewing this thread