Down the Rabbit Hole 2025

Ik vind Charlie eigenlijk helemaal niet echt een naam voor DTRH, maar veel meer voor Lowlands. Sam Fender vind ik dan weer iets meer op DTRH passen. En Justice vind ik gewoon een slechte boeking, want vorig jaar al 2 headlineshows in NL. London Grammar heb ik ook helemaal niks mee.

Ik zie in een Overmono & Parcels misschien nog wel een headliner combi. Beetje de constructie van Jungle/Kiwa vorig jaar.
De directeur zou Charli iig zien als de ideale headliner.
Die Parcels Overmono combi zie ik ook wel wat in. Alleen denk ik niet dat Overmono al groot genoeg is voor een combi headliner spot. Wellicht Parcels en Barry can't swim?

De directeur zou Charli iig zien als de ideale headliner.
Die Parcels Overmono combi zie ik ook wel wat in. Alleen denk ik niet dat Overmono al groot genoeg is voor een combi headliner spot. Wellicht Parcels en Barry can't swim?
Ja ik zou het wel kunnen begrijpen, maar gevoelsmatig past het publiek van LL beter bij die show. Alpha kan ook iets meer publiek kwijt.

Ook hier is het toverwoord Tiktok.
Deels. Heat Waves ging natuurlijk viral op TikTok en werd in navolging daarvan ook een grote radiohit, maar voor Heat Waves uitkwam hadden ze ook al een uitverkochte Ronda (die niet doorging vanwege corona, dat terzijde)

Is dat zo? Alpha heeft een capaciteit van 30.000. Dat kan volgens mij ook wel bij de Hotot.
Bovendien kan het deel dat aan de zijkant buiten de Alpha staat het podium niet echt lekker zien. In ieder geval, niet als je 1 meter 70 bent. Vind de beleving dan toch een stuk minder dan als ik op dezelfde positie bij de Hotot sta.

Deels. Heat Waves ging natuurlijk viral op TikTok en werd in navolging daarvan ook een grote radiohit, maar voor Heat Waves uitkwam hadden ze ook al een uitverkochte Ronda (die niet doorging vanwege corona, dat terzijde)
Stonden voor Corona jarenlang meermaals in Nederland, die hebben gewoon nonstop getourd en beetje bij beetje een publiek opgebouwd.

iggy, durand jones, massive attack, patti smith, hermanos en fat dog zijn heel fijn en mogen allemaal nog afzakken naar werchter ook nog

Users who are viewing this thread