Down the Rabbit Hole 2025

Hallo, vraagje
Deze line-up kan me wel bekoren, en na mijn eerste dtrh wil ik volgend jaar ook wel gaan.
De link voor de pre-sale, komt die enkel naar degene die bv. de 4 tickets kocht. Of naar elke persoon afzonderlijk, maw 4 pre-sale links?
Ik lees al een tijdje anoniem mee hier, en wil jullie bedanken voor de leuke discussies :)))
Degene die heeft gekocht.

Massive Attack🤯 konijn uit de hoed. Niemand hier had deze voorspeld. Ook eerste show in Europa voor 2025. Gewaagde line-up spannender dan pp of werchter denk ik. Benieuwd of er nog een 3de headliner bijkomt.

Best een prima eerste line-up worp! Zeker Massive Attack, Gurriers, en Iggy Pop zijn leuke keuzes. Moet wel zeggen dat het voor mij persoonlijk wel erg veel acts zijn die ik recentelijk al heb gezien, dus denk dat dit hem helaas niet gaat worden.

Ik ben blij. Veel acts die ik al had kunnen zien, maar nog niet heb gezien. Dus kan hier heel veel mee.

Niet omver geblazen, maar wel cool dat er flink wat verassingen in zitten. Zelf wel blij met Franc Moody, Ezra Collective, Amyl en Wet Leg. Ook wel benieuwd naar FKA Twigs en Massive Attack.

3de headliner zal dan toch ook wel verassing zijn!

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Niet super omver geblazen. Er staan objectief wat mooie namen tussen waar BKS toch zn tanden op zal knarsen (Geordie Greep, Gurriers, FKA Twigs, Japanese Breakfast) maar ook niet veel wat je de afgelopen 2 jaar niet ook op andere festivals hebt zien staan.

• Leuk
Waarderingen: Steve
Moet zeggen dat er leuke namen geboekt zijn en DTRH echt zijn best doet om divers te blijven. Toch wacht ik met spanning op de BKS line up, want er zitten te weinig namen bij die mij echt omver blazen. Sam Fender zie ik al in 013 in maart. Maar DTRH is zo populair dat het waarschijnlijk toch wel weer snel zal uitverkopen.

Zit er een max aan de pre-sale? M.a.w. kan het (na genoeg) uitverkocht zijn voordat de overige verkoop begint op zaterdag?

Zo lekker deze line-up. En heel verrassend.

Massive Attack is altijd gaaf, Sam Fender denk ik prima headliner. FKA Twigs is mijn mooiste verrassing, geweldig. Beth Gibbons ook.

Iggy Pop en Pattis Smith is gaaf.

Jpegmafia herkansing, Hermanos Gutierrez ook. Zaho de Sagazan fijn (al zie ik die ook al in Utrecht). Wet Leg en Fat Dog.

Tevreden met deze worp!

Users who are viewing this thread