Down the Rabbit Hole 2025

Met de aanstaande worp op woensdag, doen we nog een laatste rondje voorspellingen? Headliners en subs, place your bets.
Top: Charli XCX / Sam Fender (of toch mss Fontaines) / Rufus du sol
Subs: Parcels / Froukje / Beach House
Andere (relatief) hoge spots: Overmono / Barry Can't Swim / Wet Leg / Clairo / Denzel Curry / Caribou

Heel benieuwd naar woensdag.

Sam Fender, London Grammar, Rufus du Sol en Vampire Weekend

Barry Cant Swim, Fat Dog, Beth Gibbons, Wet Leg, Floating Points, Denzel Curry

De Jeugd zie ik eigenlijk ook wel komen
Same. Voor mij was het tussen Froukje en DJVT, maar ik denk dat ze, a la Eefje de Visser vorig jaar, een Nederlandse act als sub neerzetten.

Weval vanochtend aangekondigd als support act voor de Rufus tour, overigens. Of Rufus nou wel of niet komen; Weval zou evt, een mooie spot in de Teddy kunnen krijgen.

Same. Voor mij was het tussen Froukje en DJVT, maar ik denk dat ze, a la Eefje de Visser vorig jaar, een Nederlandse act als sub neerzetten.

Weval vanochtend aangekondigd als support act voor de Rufus tour, overigens. Of Rufus nou wel of niet komen; Weval zou evt, een mooie spot in de Teddy kunnen krijgen.
Ik heb Weval denk ik zo'n 15 keer gezien, in grote en kleine zalen, maar beter dan afgelopen editie op Lago Lago gaat het niet worden. Had het laatst in het Fontaines DC topic over dat er een wisselwerking moet zijn om een optreden legendarisch te maken. Dat gebeurde daar. Al het eigen werk werd even met +15BPM's omhoog gegooid, samen met het publiek en de stage werkte alles geweldig. Edit: en dat is eigenlijk een live dj-set. Dus niet met hele band erachter. Dat is óók leuk, maar een live dj-set kunnen ze echt flink uitpakken.

Hoewel ze veel shows hebben, en ook wel vaak uitverkocht zijn, vind ik echt dat die twee meer credits verdienen dan wat ze nu krijgen.

• Leuk
Waarderingen: nitotheno

Users who are viewing this thread