Pinkpop 2024

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
147
142
De organisatie is officieel af. Rijen van een halfuur om te pissen (als vrouw). Schaam je maar.
Degene die dat hele blok rechts van de Noord stage heeft weggehaald en die bij Exit 4 heeft gedraaid is gewoon een koekwaus.

En op de een of andere manier hebben mensen bedacht deze editie dat t een top idee was om op het asfalt links van de Noord stage te gaan zitten dus daar is nu een mega choke point ontstaan.... De doorloop in zn algemeen lijkt vandaag toch erger te zijn dan afgelopen twee dagen (kuch... Dagjesmensen... Kuch)
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
455
399
Veel zijn weggelopen bij Jane's Addiction. Tent is hooguit halfvol. Lijkt echt een mismatch, maar ik geniet volop!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
704
Sam Gohd. Die jurk. Pofmouwen zijn zoo 1999. Wel goed bij stem. Jammer dat ie Writings on the wall niet meepakt.
 

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
77
74
Ik zal nooit fan worden van Sam Smith zijn liedjes, maar zo live met band en achtergrond zang klinkt het veel beter dan op plaat. Zingt zelf ook sterk
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
35
24
Degene die dat hele blok rechts van de Noord stage heeft weggehaald en die bij Exit 4 heeft gedraaid is gewoon een koekwaus.

En op de een of andere manier hebben mensen bedacht deze editie dat t een top idee was om op het asfalt links van de Noord stage te gaan zitten dus daar is nu een mega choke point ontstaan.... De doorloop in zn algemeen lijkt vandaag toch erger te zijn dan afgelopen twee dagen (kuch... Dagjesmensen... Kuch)
Dat komt gewoon omdat er bijna 2x zoveel mensen zijn. Die tegenstelling creëeren tussen dagjesmensen en weekendbezoekers vind ik een beetje flauw.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Timmetje

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
26
22
Grote nadeel aan pop publiek is toch wel dat ze duidelijk komen voor 1 artiest en niet open staan voor andere dingen. limp bizkit en Greta hadden echt half volle velden ondertussen de loop plekken prop vol waren.

Ik zie hoop selfies en alles langs komen maar weinig mensen die meerdere artiesten checken.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
277
358
Grote nadeel aan pop publiek is toch wel dat ze duidelijk komen voor 1 artiest en niet open staan voor andere dingen. limp bizkit en Greta hadden echt half volle velden ondertussen de loop plekken prop vol waren.

Ik zie hoop selfies en alles langs komen maar weinig mensen die meerdere artiesten checken.
Knap dat jij dat van tienduizenden mensen kunt zien 😋
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.300
816
sws heel cool dat de headliner Ed zijn show live laat uitzenden
ben wel benieuwd of 1 man met een gitaar, 2 uur lang kan boeien?
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
147
142
Dat komt gewoon omdat er bijna 2x zoveel mensen zijn. Die tegenstelling creëeren tussen dagjesmensen en weekendbezoekers vind ik een beetje flauw.
Nee maar dit had je voorgaande jaren niet. Mensen lijken meer geabsorbeerd in hun telefoon of met zichzelf bezig dan met waar ze zich in de ruimte bevinden. Mensen die midden in de doorloop gaan zitten, dat doe je niet als je er al drie dagen loopt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken