Pinkpop 2024

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
533
331
Zojuist de enquete ingevuld! Toch maar even kwijt dat 60.000 echt de max is want 70.000 de zondag is geen doorkomen aan kwa doorstroming! Owja en de wc’s naast Noord weer terug
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.079
494
Die OOR recensie is wel heel erg spot on (naar mijn mening dan he)
[URL

Benieuwd of ze weer met een enquête komen.Maar ja wordt daar iets mee gedaan ?? En / of het huishoudelijke reglement weer een stukje langer wordt...En we weer worden "verblijd" met nieuwe aanpassingen waarvoor betaald moet gaan worden.
Yep dat is snel....moet er nog een nachtje over slapen....
 

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
29
24
Zojuist de enquete ingevuld! Toch maar even kwijt dat 60.000 echt de max is want 70.000 de zondag is geen doorkomen aan kwa doorstroming! Owja en de wc’s naast Noord weer terug
Zelfde benoemd ik wil van de organisatie echt wel iets horen over de drukte en de doorloop. Volgens mij zijn genoeg mensen die dit melden dat ze er iets mee moeten doen.

Ik verwacht total geen oplossing er voor maar op ze minst wil ze er over horen. Vind ook jammer dat bij bijvoorbeeld een slot interview total geen kritische vragen worden gesteld over bijvoorbeeld zoiets.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.267
2.598
De Pinkpop zondag is viral op tik tok. Overal tik tok video’s van Ed Sheeran die bij Limp Bizkit en Hozier was. Mega veel video’s van Sam Smith. En veel video’s van Calum Scott. Gratis reclame voor Pinkpop.

Die nieuwe pop weg gaan ze niet meer ontwijken…en het zal alleen maar meer worden.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.119
2.304
Het was wel bizar hoor, eerste twee dagen een heel divers, maar respectvol publiek. Zondag echt heel veel rare shit gezien. Mensen die met z'n allen bij de eerste muntenautomaat gaan staan, in de langste rij voor water aansluiten, uitgebreid zitten op een knelpunt etc..
Onervaren festivalgangers.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
536
246
De Pinkpop zondag is viral op tik tok. Overal tik tok video’s van Ed Sheeran die bij Limp Bizkit en Hozier was. Mega veel video’s van Sam Smith. En veel video’s van Calum Scott. Gratis reclame voor Pinkpop.

Die nieuwe pop weg gaan ze niet meer ontwijken…en het zal alleen maar meer worden.
Dat zal we meevallen het gaat net zijn wat er voorbij komt en wie ze kunnen krijgen. Als volgend jaar foo fighters en pearl jam zich aanbieden dan boeken ze die gewoon. Dan zullen zij echt niet zeggen tegen een pearl jam of foo fighters ‘nee dank u wij kiezen toch voor een pop headliner’
En dit viral ligt natuurlijk ook aan je algortime, ik krijg bijvoorbeeld meer van de foo fighters op mijn tijdlijn dan iets van pinkpop zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: stanleyy

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.061
1.923
Editie 2025 wordt in ieder geval interessant. Ze hebben nu 3 edities 'nieuwe stijl' achter de rug (het after-Jan tijdperk) en ze hebben nu een beeld wat te verwachten bij dergelijke line-ups als die van 2022, 2023 en 2024, wat het effect is van alle gewaardeerde en minder gewaarde add-ons, extra opties en randzaken, en welke uitdagingen er zijn bij tropenweer (2022) en welke bij hondenweer (2024), inclusief alle gewenste en ongewenste feedback, kritiek en recenties.

Kijken waar het ze toe drijft om in 2025 mee op de proppen te komen. Kom op Pinkpop!
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
456
399
Zal wel triest zijn. Maar met de nieuwe weg is het misschien handig om het helemaal te rebranden. Het wordt toch over een paar jaar de grootste braderie van Nederland. Beetje Toppers voor 3 dagen.
Groots met een nog zachtere G, gelijk duiken in het gat wat Guus achter laat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken