Hoorde dat het niet zo druk was?Aardig optreden maar niks wereldschokkends, was vooral gekomen om Dave Navarro nog eens in actie te zien.
Maar goed, "aardig" helpt wel voor m'n foto.
Hoorde dat het niet zo druk was?Aardig optreden maar niks wereldschokkends, was vooral gekomen om Dave Navarro nog eens in actie te zien.
Ja,de respons was ook zeer lauw,de klik met eerdere optredens van haar op PP was er niet...Tenenkrommend.
Vraagje: ga je een schadeclaim indienen??De stervende zwaan zien ondergaan.
Organisatorisch ging er gisteren zoveel mis, zelden heb ik zo'n puinhoop gezien:
- een rij van 500 meter voor gratis water
- een rij van 500 metee voor de wc's
- een rij van 500 meter voor de eettentjes
Hoe kan je nou om half 6 maar 1 band laten spelen en een uur niks. 50.000 mensen gaan aan de wandel en opzoek naar bovenstaande. Alleen maar mensen klagen.
Als je al zo'n matige line up hebt, zorg dan iedergeval goed voor je mensen. Dan zijn er in NL wel 10 andere festivals te bedenken die dit zoveel beter kunnen.
Volgend jaar gewoon weer!
Toch benieuwd hoezo je Ed Sheeran beter vond dan Sam Smith. Ed Sheeran was toch veel zoutelozer qua act?korte samenvatting van zondag... warm en druk! wel heerlijk festival weertje.
beste dag qua lineup voor mij, vroeg begonnen bij Ilse.
tegen de tijd dat Davina begon was het al koppenlopen op Pinkpop, zeker aan de ingang zijde.
Maar toen Greta bezig was, was de drukte echt te merken.
Toch, ik had niets met Sam Smith, maar die show! Topper! (en ik kende blijkbaar toch meer nummers van hem dan ik dacht).
Mijn top 5 voor de zondag:
5. Hozier
4. The Interrupters
3. Sam Smith
2. Limp Bizkit
1. Ed Sheeran
en eervolle vermelding voor Greta van Fleet, kreeg ze maar half mee door The Interrupters af te kijken in de tent. Waarna GvF al was begonnen, dus met teruglopen, toiletbezoek en eten pakken, was er nog maar 20 minuten van de set van Greta van Fleet te zien...
Onvriendelijk in de zin van je niet laten passeren? Of hoe moet ik deze lezen?Mijn top 5:
1. Ed Sheeran
2. Nothing but thieves
3. Yungblud
4. The Analogues
5. Greta van Fleet
Al met al een prima editie. Vond het vooral heel knap hoe de organisatie in één nacht het terrein heeft omgetoverd naar een perfect begaanbare versie er van. Mensen waren dit jaar wel heel onvriendelijk over het algemeen. Probeer maar eens terug bij je vrienden te komen.. ik dacht altijd dat vriendelijk zijn je ver brengt, maar blijkbaar geldt dat niet meer voor deze situatie.
omdat ik Ed beter vond, beter dan het circus-showtje en verkleedfeestje van Sam waar ik toch al niet zo veel mee heb. Was wel verrassend Sam Smith, maar Ed was gewoon goed in mijn ogen zoals ik verwachte / hoopte. Ik kan het zelf niet zoutloos noemen, vond het lekker simpel gewoon Sheeran met z'n gitaar en z'n loop-pedal met veel hits en dat kan ik ook zeer waarderen. dus vandaarToch benieuwd hoezo je Ed Sheeran beter vond dan Sam Smith. Ed Sheeran was toch veel zoutelozer qua act?
Ik weet niet of het door mijn maandag komt maar heb deze tekst echt 10 keer opnieuw moeten lezen en weet nog steeds niet wat ik heb gelezen.De 3 dagen weer overleefd,wordt wel steeds moeilijker je merkt toch dat je geen 20/30 meer bent.Vrijdag was afzien maar regen verbroedert meer dan gisteren op een propvol zonnig megaland.Over de line up dan de vrijdag voor mij persoonlijk toch Maneskinen ,beter dan verwacht en Nathaniel Rateliff tegenvaller mw.Lavigne.Zaterdag Froukje ,LSS goede stem en "headliner" NBT. Imo hoort CH niet thuis op PP...en dan nog nog de zondag met veel dagjesmensen goede opener met Ilse en Meute ,Loreen was 3x niks toppers Sam Smith en moet ik zeggen uiteraard Ed die in zijn eentje heel Megaland aan zich wist te binden.Al met al een matige editie 2024 op naar 2025.
Zeg... het is prima om je ongenoegen over bepaalde dingen te uiten maar is er dan werkelijk niks positiefs wat je kan melden? Houd het ook beetje leuk voor andere mensen hier en blijf niet zeuren om vervolgens te zeggen dat je volgend jaar weer gaat terwijl je het hele festival afbrand. Beetje mismatching als je het mij vraagtDe stervende zwaan zien ondergaan.
Organisatorisch ging er gisteren zoveel mis, zelden heb ik zo'n puinhoop gezien:
- een rij van 500 meter voor gratis water
- een rij van 500 metee voor de wc's
- een rij van 500 meter voor de eettentjes
Hoe kan je nou om half 6 maar 1 band laten spelen en een uur niks. 50.000 mensen gaan aan de wandel en opzoek naar bovenstaande. Alleen maar mensen klagen.
Als je al zo'n matige line up hebt, zorg dan iedergeval goed voor je mensen. Dan zijn er in NL wel 10 andere festivals te bedenken die dit zoveel beter kunnen.
Volgend jaar gewoon weer!
Zo langzamerhand heb ik het idee dat het 'm te doen is om de reacties. Lekker negeren.Zeg... het is prima om je ongenoegen over bepaalde dingen te uiten maar is er dan werkelijk niks positiefs wat je kan melden? Houd het ook beetje leuk voor andere mensen hier en blijf niet zeuren om vervolgens te zeggen dat je volgend jaar weer gaat terwijl je het hele festival afbrand. Beetje mismatching als je het mij vraagt
Het begon lekker, maar de vaart werd behoorlijk uit de show gehaald doordat tussen de nrs een tape met stukjes van oa back street boys, lynyrd skynyrd werd gedraaid, miss dat Fred tussen elk nr moest bijkomen maar ik vind dit erg jammer en niet nodig. En dan idd beginnen en eindigen met hetzelfde nr is ook jammer.Oor gaat goed los op Limp Bizkit.
Limp Bizkit raffelt Pinkpop af met een luie karaokeshow
Met een carrière die talrijke hits en controversiële momenten kent, heeft Limp Bizkit in 2024 behoorlijk aan prestatie ingeboet. De band rondom Fred Durst staat dertig jaar na de succesjaren op het podium als een uitgewoonde jukebox. Zelfs festivalvader Jan Smeets kwam zondag even kijken bij de...oor.nl
Zie je ook niet echt in de top lijstjes van 3voor12 ed terugkomen. Twee keer hetzelfde nummer spelen is sowieso jammer.
Wat vonden jullie ervan?
dit... hier verdient de organisatie wel een draai om de oren voor!Degene die dat hele blok rechts van de Noord stage heeft weggehaald en die bij Exit 4 heeft gedraaid is gewoon een koekwaus.
En op de een of andere manier hebben mensen bedacht deze editie dat t een top idee was om op het asfalt links van de Noord stage te gaan zitten dus daar is nu een mega choke point ontstaan.... De doorloop in zn algemeen lijkt vandaag toch erger te zijn dan afgelopen twee dagen (kuch... Dagjesmensen... Kuch)
De nummers via de stream vond ik zwaar tegenvallen. Stonden ook in een redelijk lege tent.Hoe was Jane’s Addiction? Ben ik van gisteren toch het meest benieuwd naar.
Ik vind dat dan stiekem toch wel een beetje grappig.Moest ontzettend lachen van groepje geschminkte mensen die gezamenlijk de middelvinger richting Sky dek toonden.
Oeps. Ben benieuwd wat dat gaat geven op RW dan... Staan daar toch op een prominente plek, als headliner van die kolossale Barn.De nummers via de stream vond ik zwaar tegenvallen. Stonden ook in een redelijk lege tent.