Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.790
6.534
Nee maar dit had je voorgaande jaren niet. Mensen lijken meer geabsorbeerd in hun telefoon of met zichzelf bezig dan met waar ze zich in de ruimte bevinden. Mensen die midden in de doorloop gaan zitten, dat doe je niet als je er al drie dagen loopt
Dat had je voorgaande jaren ook wel. Er lopen vandaag gewoon meer mensen rond waardoor er ook meer mensen zitten. Of dat dag of weekendbezoekers zijn weet je niet.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.269
2.600
Een verrassende top 10 vanuit mijn kant:

1. Sam Smith
2. Limp Bizkit
3. Hozier
4. Greta van Fleet
5. The K’s
6. Ed Sheeran
7. The Interupters




slechtste van de dag : Loreen. Robocop .
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays en tho

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
850
1.080
Verslag van derde en laatste dag op Pinkpop door mijn ogen:

We begonnen al vroeg met Ruby Waters op Stage 4, wat ik aan mijn gezelschap verkocht had als “rustig wakker worden”. En dat was het zeker, al beschikt ze over een ruwere stem dan ik verwacht had afgaande op haar recente album. Maar dit was dus gelijk een voltreffer!

Vervolgens ietsje smikkelen en wat snoezelen op de tonen van Loreen. Ik moet zeggen dat ze, in tegenstelling tot wat ik hier denk gelezen te hebben doorheen de dag, mij wel heeft kunnen bekoren. Mijn verwachtingen lagen dan ook wel heel laag, maar leuk dat ze een alternatieve weg qua muziek lijkt te bewandelen!

Toen waren we helemaal verhit en zetten we onze afkoelbeurt in onder de planten bij Stage 4, op de tonen van The K’s. In totaal had ik 4 bands doorheen het weekend op dit podium aangeduid om zeker te zien (CHINCHILLA, The Vices, Ruby Waters & zij) en ze stelden zeker niet teleur. Meer nog, het was overtuigend en ik volg de teneur hier dat ze bij de volgende passage een groter podium verdienen en alvast aankunnen!

Na nog wat gesmikkel en enkele slaapverwekkende liedjes van James Arthur pikten we vanop een afstandje toch nog de laatste 5 nummers van Greta Van Fleet mee. Had best veel van hen verwacht, maar net als Royal Blood vrijdag kwam het bij mij wat saai en gereserveerd over. Het kan echter dus ook aan de plek liggen van hoe ver ik ze gezien heb, maar niet memorabel alleszins.

En dan was het aan Limp Bizkit. Van hen had ik samen met Keane en DJVT het meest verwacht dit weekend, maar die verwachtingen konden ze itt tot de twee andere bands niet inlossen wat mij betreft. Oké, classic hits te over en zijn stem alsook présence mag er nog steeds heel erg zijn. Alleen werd het tempo te vaak uit de show gehaald door muzikale interludes a la Backstreet Boys. Hoeft niet voor mij, haalde me uit mijn belevenisbubbel en dus jammerlijk naar mijn mening.

En dan de twee headliners van de dag, beginnend met Sam Smith. Vlak voor vertrek naar Landgraaf had ik zijn Tiny Desk Concert van al een tijd geleden gezien en dat had wel wat verwachten geschept. Deze loste hij zeker in, want zijn stem vind ik echt ongezien, wauw! Top gedaan en erg fijn om live gezien te hebben.

Tot slot was het aan onze favoriete roodharige Engelsman, Ed Sheeran, om deze editie van Pinkpop af te sluiten. Na twee eerdere passages op de dag bij Limp Bizkit en Hozier zagen we hem nu moederziel alleen op het podium. Enkel zijn gitaar, piano, wat micro’s en een loop station had hij mee. Maar meer had hij niet nodig om te knallen, al heb ik wel een voldaan gevoel naar zijn show. Met andere woorden, ontzettend blij om hem live aan het werk te kunnen bewonderd hebben maar het mag gerust bij deze ene keer blijven. Desalniettemin een zeer geschikte act als afsluiter!
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
769
486

Dit waren de verrassingen van Pinkpop​

RICHARD VAN DE CROMMERT
Gisteren, 23:37in CULTUUR
Van een totaal verregende vrijdag tot een zonovergoten en uitverkochte zondag, lukte het Pinkpop de afgelopen drie dagen om en heel redelijk festival neer te zetten.

Diva Sam Smith wist uiteindelijk een uiterst hartverwarmende show op te voeren. Hij deed alles met flair. „Dit is de eerste show van deze zomer en ik kan me geen betere start bedenken”, vertelde hij de tienduizenden die voor zijn podium stonden. Met lieve handgebaartjes en handkusjes wist hij de festivalgangers om zijn vinger te winden.

Het was waarschijnlijk het mooie weer en hoofdact Ed Sheeran die op zondag voor een verrassende toeloop naar Landgraaf zorgde. Ook hij gaf een goed optreden, met vuurwerk aan het begin, en uiteraard aan het eind.
De grote verrassing kwam dit jaar uit België. Zangeres Pommelien Thijs heeft in haar thuisland al een vaste basis opgebouwd, en het zal niemand verbazen als dat in Nederland ook gaat lukken. Ze geeft een dynamische show weg die niemand onberoerd kan laten.

Op zaterdag was het Nothing But Thieves die de handen flink op elkaar kreeg op de festivalweide. De bandleden baadden op het podium in gelukzaligheid en die vonk sloeg over.
Na de Engelse rockband was het de beurt aan Calvin Harris, de uiterst populaire dj uit Schotland, die een enorme reeks hits op zijn naam heeft staan. Op het veld wordt stevig meegedanst en veel van zijn hits komen voorbij. Door de Pinkpopbezoekers werd nog gehoopt dat hij een van zijn vele vocalisten als verrassing mee had genomen voor zijn Pinkpopoptreden, zoals bijvoorbeeld Dua Lipa, Rihanna of Rag’n Bone Man, maar dat was valse hoop. Het optreden van de dj, die niet achter zijn tafel vandaan kwam, bleef overeind door de sterke visuals, de rookbommen en het vuurwerk.

Tegenvallende voorverkoop​

Qua programmering was het een zwakker Pinkpop dit jaar. Dat resulteerde in een tegenvallende voorverkoop. Alleen voor de zondag werden in de voorverkoop 70.000 tickets verkocht, beide overige dagen bleven steken op zo’n 40.000 betalende bezoekers, terwijl er op het Pinkpopterrein ruimte is voor 80.000 mensen.
Die tegenvallende voorverkoop had vooral te maken met het matige programma dit jaar. Pinkpop heeft grote namen nodig om het tot een succes te maken. Die ontbraken dit jaar, alhoewel Ed Sheeran natuurlijk wel een wereldster is, hij gaf een prima optreden, maar heel spannend is het allemaal niet.

Het was ook niet zo dat het totale Pinkpop-programma slecht was, maar veel artiesten kwamen voor een tweede tot zelfs achtste keer. Pinkpop viel dit jaar teveel in de herhaling om verrassend te kunnen zijn. En verrassend zijn is een must voor festivals. Naast bekende namen is het een plek waar bezoekers juist op zoek zijn naar interessante nieuwe artiesten. Qua verrassingen vielen alleen The Vices en Pommelien op, en Yungblud misschien ook nog wel, al stond de Engelsman vijf jaar geleden ook al op Pinkpop.
En dan waren er relatief veel Nederlandse acts op Pinkpop. Daar is helemaal niks mis mee, Nederlandse artiesten horen er uiteraard bij en zijn uiterst talentvol, maar daarmee onderscheidt het Limburgse festival zich absoluut niet. Op grote festivals als Paaspop, Concert At Sea, Zwarte Cross en Appelpop komt al een bulk aan Nederlandse artiesten. Er wordt te veel in dezelfde vijver gevist. Iets toevoegen deed Pinkpop met die keuze voor veel Nederlands niet.

De Nederlandse acts die in positieve zin opvielen, waren de emotionele show van Joost Klein, de energieke Groningse band The Vices die zowaar nog een grotere moshpit wisten te organiseren dan Joost.

Onze top 10 van Pinkpop:​

1 Sam Smith
2 Pommelien Thijs
3 Yungblud
4 Joost Klein
5 Nothing But Thieves
6 Maneskin
7 The Vices
8 Ed Sheeran
9 Keane
10 Froukje
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
769
486

Pinkpop: kwaliteit van eigen bodem, veel songfestival en Ed Sheeran maakt zijn status ruimschoots waar​

Van de grote namen moest Pinkpop het dit jaar niet hebben, er werd uitvoerig geput uit artiesten van eigen bodem. Niets mis mee, zo bleek in Landgraaf, waar het weer eindelijk meewerkte en de echt grote headliners werden gemist. En het ging opvallend vaak over het songfestival.

Alexander van Eenennaam 24-06-24, 08:07

Bezetting​

Het is dit jaar niet de sterkst bezette Pinkpop, zeker niet wat betreft de grote publiekstrekkers. De categorie Foo Fighters, Metallica, Pearl Jam ontbreekt en ook namen als Billie Eilish, Pink of Dua Lipa staan in Landgraaf niet op het affiche. De Italiaanse rockers van Måneskin, headliner op de vrijdag, voldoen nog maar net aan de toelatingseisen, al pakt hun optreden wel goed uit. Het is terug te zien in de bezoekerscijfers, vrijdag en zaterdag stokt de teller op 40.000, zondag komen 70.000 mensen naar Landgraaf.


Dat heeft behalve met het zonnige weer ook te maken met Ed Sheeran, die het festival mag afsluiten. Hij is wel een onomstreden A-naam in de popmuziek, al is het voor Pinkpop misschien allemaal net te veilig. De afsluitende set van dj Calvin Harris op de zaterdag, totaal niet wat je verwacht bij Pinkpop, komt vooral over als een noodgreep bij gebrek aan alternatieven. Ed Sheeran zorgt zondagavond wel voor lachende gezichten door zowel bij Limp Bizkit als bij Hozier even mee te doen, ver voordat hij zelf aan de beurt is.

Sheeran zorgt als afsluiter van het festival wel voor vuurwerk, letterlijk en figuurlijk. De Engelse eenmansband heeft het in Landgraaf overduidelijk naar zijn zin. Met zijn looping-station en zijn gitaren bestookt hij de weide met zijn grootste hits, op zeer geestdriftige wijze. Hij spreekt het publiek veelvuldig toe. Tot twee keer toe merkt hij op dat het zijn leukste optreden tot nu toe is dit jaar en je bent geneigd hem te geloven. Geen andere artiest krijgt deze editie het publiek zo massaal aan het zingen als Sheeran, die zijn status ruimschoots waarmaakt.


Ook van eigen bodem is de kwaliteit op Pinkpop hoog en bovendien in grote mate aanwezig. Van The Analogues en Acda en de Munnik tot Mell VF, de Jeugd van Tegenwoordig en Davina Michelle, allemaal leveren ze op hun gebied vakwerk af in Landgraaf. Ook kleinere en onbekendere Nederlandse acts krijgen de kans. Voor bands als Ploegendienst, Gunmoll en The Vices is Pinkpop een springplank naar meer.

Joost​

Het was niet zijn eerste optreden sinds zijn diskwalificatie op het Eurovisie Songfestival, toch heeft het Pinkpop-optreden van Joost Klein (26) zaterdag veel weg van collectieve rouwverwerking. De artiest Joost heeft de gedwongen, vroegtijdige aftocht uit Malmö een plaats gegeven en in zijn geval geeft dat automatisch reuring. Een blauw vogelhuis op het podium geeft al iets weg en het plaatje gaat helemaal kloppen zodra Appie Mussa in zijn bekende blauwe vogelpak als eerste het podium betreedt, uitgelaten rennend en springend op de klanken van de Vogeltjesdans.
Samen met zijn innercircle, van Stuntkabouter en Gover Meit tot kunstenaar Daan Koens en producer Tantu Beats (Teun de Kruif) valt Joost Klein op zijn bekende wijze het Pinkpop-publiek frontaal aan. Landgraaf krijgt het hele scala. Van het uitbundige Europapa tot een levendige en dansbare alternatieve voetbalsong: We do it for the people. Fussball! Intussen gaat een deel van het publiek los in een moshpit, een grote kring vol uitbundig springende mensen.

Tussendoor toont Klein zich als gebruikelijk kwetsbaar. Soms nemen emoties het over als hij het woord voert en leidt dat tot warrige teksten als ‘Ik heb niks meer te melden, ik heb mijn hele ziel in Malmö achtergelaten’. De eerste twee liedjes, Europapa als eerste, brengt hij in zijn blauwe songfestivalpak.
Daarna kleedt hij zich om in een shirt met de tekst Why Not?, ogenschijnlijk een verwijzing naar een veelbesproken opmerking van Klein in Malmö toen hij de Israëlische songfestivaldeelneemster tijdens een persconferentie voor het blok zette om een lastige vraag te beantwoorden. In Limburg koppelt Klein de twee woorden aan het jaar 2025. Waar op de festivalweide eerst nog wordt gespeculeerd, is het op zondag helemaal duidelijk wanneer Joost zijn bio-tekst op Instagram wijzigt in ‘Eurovision 2025'. Joost Klein in 2025 op herhaling op het songfestival? Why not!

Songfestival​

Opvallend veel links met het Eurovisie Songfestival, deze festivaleditie die na de eerste modderdag in het weekeinde gered wordt door de zon. Liefst vijf oud-deelnemers van eigen bodem doen Landgraaf aan: Douwe Bob, Anouk, S10, Ilse DeLange (Common Linnets) en natuurlijk Joost Klein. Met Måneskin (2021) en Loreen (2023) zijn er ook twee songfestivalwinnaars op Pinkpop, dat op het eerste gezicht toch weinig opheeft met het jaarlijkse liedjesfestijn in het voorjaar.

Froukje & Anouk​

Er schuilde onbedoeld enige symboliek in. Froukje (22), een van de aanvoersters van de nieuwste generatie zangeressen, en Anouk (49), de Nederlandse koningin van de rock, staan binnen een paar uur van elkaar op hetzelfde podium. Het is de mainstage, waar Froukje debuteert. ,,Twee jaar geleden stond ik hier in de tent in de bloedhitte, nu ben ik weer hier en is de zon terug”, roept ze uitgelaten. ,,Mijn vader vertelde me vroeger dat hij hier Eddie Vedder in een kraan zag klimmen en in het publiek zag springen. Sindsdien wist ik dat ik hier ook een keer wilde staan.”
Ze is zelfbewust, weet hoe ze het publiek moet bespelen en heeft met liedjes als Uitzinnig, Onbezonnen, Noodzakelijk Verdriet en Ik wil dansen een repertoire dat sterk genoeg is om een grote festivalweide mee te vermaken. Bij Anouk is dat een vanzelfsprekendheid. Ze staat zaterdag voor de achtste keer op Pinkpop en zet daarmee haar eigen record scherper. Het dampt, rockt en stoomt, ookal horen we Nobody's Wife of Girl allerminst voor het eerst.


Anouk, getooid met twee lange vlechten, heeft het naar haar zin en brengt ook zelfspot mee naar Landgraaf. Ze refeert aan de recente ophef die ze tot twee keer toe veroorzaakte door eerst een transvrouw te schofferen en daarna in een tegen Ronnie Flex gericht bericht op social media het n-woord te gebruiken. ,,Ik ben vandaag gevraagd om weinig te praten”, zegt ze tegen haar gehoor op Megaland. ,,Dat is maar beter ook, want wat er uitkomt, vindt niemand leuk”, zegt ze met een grote grijns. ,,Of ik kan proberen om vandaag echt gecanceld te worden. Wel een uitdaging en ik heb er over nagedacht: wat kan ik zeggen om ervoor te zorgen dat het hele veld in één keer leegloopt? Misschien kom ik er nog op!”

Weer​

Wat een geluk voor de organisatie dat het bij één verregende dag bleef. Twee parkeerplaatsen moesten noodgedwongen worden afgesloten, maar het festivalterrein werd ternauwernood gered dankzij een nachtelijke operatie. Na een openingsdag die werd getekend door neerslag, modder en blubber, ging de organisatie 's nachts met extra rijplaten en liefst acht trailers gemalen stro in de weer om het terrein weer goed begaanbaar te krijgen. Die opzet slaagde en de zon deed de rest. Zaterdag en zondag waren perfecte festivaldagen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.790
6.534
,,Ik ben vandaag gevraagd om weinig te praten”, zegt ze tegen haar gehoor op Megaland. ,,Dat is maar beter ook, want wat er uitkomt, vindt niemand leuk”, zegt ze met een grote grijns. ,,Of ik kan proberen om vandaag echt gecanceld te worden. Wel een uitdaging en ik heb er over nagedacht: wat kan ik zeggen om ervoor te zorgen dat het hele veld in één keer leegloopt? Misschien kom ik er nog op!”
Tenenkrommend.
 

klaagadvocaat

Nieuw lid
20 jun 2024
4
8
De stervende zwaan zien ondergaan.

Organisatorisch ging er gisteren zoveel mis, zelden heb ik zo'n puinhoop gezien:
- een rij van 500 meter voor gratis water
- een rij van 500 metee voor de wc's
- een rij van 500 meter voor de eettentjes

Hoe kan je nou om half 6 maar 1 band laten spelen en een uur niks. 50.000 mensen gaan aan de wandel en opzoek naar bovenstaande. Alleen maar mensen klagen.

Als je al zo'n matige line up hebt, zorg dan iedergeval goed voor je mensen. Dan zijn er in NL wel 10 andere festivals te bedenken die dit zoveel beter kunnen.

Volgend jaar gewoon weer!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.342
9.070
Hoe was Jane’s Addiction? Ben ik van gisteren toch het meest benieuwd naar.

Leuk dat Sam Smith zo bejubeld wordt. Misschien toch die show meepikken op Pukkelpop dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
korte samenvatting van zondag... warm en druk! wel heerlijk festival weertje.
beste dag qua lineup voor mij, vroeg begonnen bij Ilse.
tegen de tijd dat Davina begon was het al koppenlopen op Pinkpop, zeker aan de ingang zijde.
Maar toen Greta bezig was, was de drukte echt te merken.
Toch, ik had niets met Sam Smith, maar die show! Topper! (en ik kende blijkbaar toch meer nummers van hem dan ik dacht).

Mijn top 5 voor de zondag:
5. Hozier
4. The Interrupters
3. Sam Smith
2. Limp Bizkit
1. Ed Sheeran
en eervolle vermelding voor Greta van Fleet, kreeg ze maar half mee door The Interrupters af te kijken in de tent. Waarna GvF al was begonnen, dus met teruglopen, toiletbezoek en eten pakken, was er nog maar 20 minuten van de set van Greta van Fleet te zien...
 

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
35
25
40.000 mensen op Megaland is gewoon veel prettiger als ik t zo hoor. Zaterdag was ik er zelf en was er genoeg ruimte en nergens echt lange rijen, alles perfect. Misschien moeten ze gewoon maximaliseren op 60 duizend ipv steeds maar meer te willen. Ik herinner me nog de Rolling Stones dag die was toen ook echt absurd druk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
201
154

Dit waren de verrassingen van Pinkpop​

RICHARD VAN DE CROMMERT
Gisteren, 23:37in CULTUUR
Van een totaal verregende vrijdag tot een zonovergoten en uitverkochte zondag, lukte het Pinkpop de afgelopen drie dagen om en heel redelijk festival neer te zetten.

Diva Sam Smith wist uiteindelijk een uiterst hartverwarmende show op te voeren. Hij deed alles met flair. „Dit is de eerste show van deze zomer en ik kan me geen betere start bedenken”, vertelde hij de tienduizenden die voor zijn podium stonden. Met lieve handgebaartjes en handkusjes wist hij de festivalgangers om zijn vinger te winden.

Het was waarschijnlijk het mooie weer en hoofdact Ed Sheeran die op zondag voor een verrassende toeloop naar Landgraaf zorgde. Ook hij gaf een goed optreden, met vuurwerk aan het begin, en uiteraard aan het eind.
De grote verrassing kwam dit jaar uit België. Zangeres Pommelien Thijs heeft in haar thuisland al een vaste basis opgebouwd, en het zal niemand verbazen als dat in Nederland ook gaat lukken. Ze geeft een dynamische show weg die niemand onberoerd kan laten.

Op zaterdag was het Nothing But Thieves die de handen flink op elkaar kreeg op de festivalweide. De bandleden baadden op het podium in gelukzaligheid en die vonk sloeg over.
Na de Engelse rockband was het de beurt aan Calvin Harris, de uiterst populaire dj uit Schotland, die een enorme reeks hits op zijn naam heeft staan. Op het veld wordt stevig meegedanst en veel van zijn hits komen voorbij. Door de Pinkpopbezoekers werd nog gehoopt dat hij een van zijn vele vocalisten als verrassing mee had genomen voor zijn Pinkpopoptreden, zoals bijvoorbeeld Dua Lipa, Rihanna of Rag’n Bone Man, maar dat was valse hoop. Het optreden van de dj, die niet achter zijn tafel vandaan kwam, bleef overeind door de sterke visuals, de rookbommen en het vuurwerk.

Tegenvallende voorverkoop​

Qua programmering was het een zwakker Pinkpop dit jaar. Dat resulteerde in een tegenvallende voorverkoop. Alleen voor de zondag werden in de voorverkoop 70.000 tickets verkocht, beide overige dagen bleven steken op zo’n 40.000 betalende bezoekers, terwijl er op het Pinkpopterrein ruimte is voor 80.000 mensen.
Die tegenvallende voorverkoop had vooral te maken met het matige programma dit jaar. Pinkpop heeft grote namen nodig om het tot een succes te maken. Die ontbraken dit jaar, alhoewel Ed Sheeran natuurlijk wel een wereldster is, hij gaf een prima optreden, maar heel spannend is het allemaal niet.

Het was ook niet zo dat het totale Pinkpop-programma slecht was, maar veel artiesten kwamen voor een tweede tot zelfs achtste keer. Pinkpop viel dit jaar teveel in de herhaling om verrassend te kunnen zijn. En verrassend zijn is een must voor festivals. Naast bekende namen is het een plek waar bezoekers juist op zoek zijn naar interessante nieuwe artiesten. Qua verrassingen vielen alleen The Vices en Pommelien op, en Yungblud misschien ook nog wel, al stond de Engelsman vijf jaar geleden ook al op Pinkpop.
En dan waren er relatief veel Nederlandse acts op Pinkpop. Daar is helemaal niks mis mee, Nederlandse artiesten horen er uiteraard bij en zijn uiterst talentvol, maar daarmee onderscheidt het Limburgse festival zich absoluut niet. Op grote festivals als Paaspop, Concert At Sea, Zwarte Cross en Appelpop komt al een bulk aan Nederlandse artiesten. Er wordt te veel in dezelfde vijver gevist. Iets toevoegen deed Pinkpop met die keuze voor veel Nederlands niet.

De Nederlandse acts die in positieve zin opvielen, waren de emotionele show van Joost Klein, de energieke Groningse band The Vices die zowaar nog een grotere moshpit wisten te organiseren dan Joost.

Onze top 10 van Pinkpop:​

1 Sam Smith
2 Pommelien Thijs
3 Yungblud
4 Joost Klein
5 Nothing But Thieves
6 Maneskin
7 The Vices
8 Ed Sheeran
9 Keane
10 Froukje

Door de Pinkpopbezoekers werd nog gehoopt dat hij een van zijn vele vocalisten als verrassing mee had genomen voor zijn Pinkpopoptreden, zoals bijvoorbeeld Dua Lipa, Rihanna of Rag’n Bone Man. 🤔😁

Sowieso behoorlijk schoolkrantniveau-stukje.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
533
331
40.000 mensen op Megaland is gewoon veel prettiger als ik t zo hoor. Zaterdag was ik er zelf en was er genoeg ruimte en nergens echt lange rijen, alles perfect. Misschien moeten ze gewoon maximaliseren op 60 duizend ipv steeds maar meer te willen. Ik herinner me nog de Rolling Stones dag die was toen ook echt absurd druk.
Roepen we al jaren dat 60.000 zoals ongeveer vorig jaar echt de max is! Zondag was op sommige momenten echt niet te doen! En dan willen ze de capaciteit uitbreiden naar 80.000 😐
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.079
494
Hoe was Jane’s Addiction? Ben ik van gisteren toch het meest benieuwd naar.

Leuk dat Sam Smith zo bejubeld wordt. Misschien toch die show meepikken op Pukkelpop dan.
Aardig optreden maar niks wereldschokkends, was vooral gekomen om Dave Navarro nog eens in actie te zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken