Pinkpop 2024

whitecoat

Playlistbediener
19 nov 2023
11
19
Net terug van dagje Pinkpop gisteren. Mijn 1e Pinkpop was 1989 en ja die line up was heel wat meer in mijn straatje (oa Pixies, R.E.M.) dan de huidige (overigens leuk dat Nothing But Thieves de Pixies coverden) maar ik heb gisteren een heerlijke dag gehad met mijn 18 jarige zoon. Goedmoedige sfeer en heerlijk om je zoon te zien genieten van 1e festival en zijn favoriete band Nothing But Thieves die mi de perfecte afsluiter van de dag waren geweest. Vond zelf Froukje indruk maken en for old times sake ook met mijn handjes in de lucht bij De Jeugd. Helaas The Vices gemist om een plekje in voorvak van Nothing But Thieves te garanderen (zo was ik vroeger ook, uren van te voren ergens heen om vooraan te staan). Ik snap de kritiek op line up etc best maar ik heb met een grote smile rondgelopen en genoten van een ontspannen dagje met prima weer, vriendelijk publiek, een lekker biertje en mijn zoon. Straight on for the days ahead om mijn favoriete band maar eens te citeren
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
147
142
Kunnen de moderators van Festileaks deze meneer even bannen. Dit voegt helemaal niets toe aan dit altijd gezellige forum! Azijnzeiker!
Altijd gezellige forum is ook wel een overstatement, er kan hier ook goed met azijn gezeken worden (Ben t overigens wel met je eens)
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
395
493
Nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen: Davina Michelle is echt gaaf, die heeft er moeite voor gedaan. Die doet wat Calvin Harris niet deed, een stapje extra
 

Giches

Playlistbediener
8 jun 2024
12
6
Wij mij nu pas opvalt is dat de 4 schaduw tenten aan het veld weg zijn. Slim van de organisatie, vanwege de drukte, jammer voor de mensen die gehoopt hadden op meer schaduwplekken.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Ik ben gisteren voor het eerst in 8 jaar weer een keer een dagje naar Pinkpop geweest. de laatste x was in 2014 (met metallica) een heel weekend en in 2016 de dag met rammstein. En dit jaar ging ik eigenlijk vooral omdat Pendulum live kwam spelen. Wat hebben die het trouwens waar gemaakt, was by far het beste van de dag.
Terrein lag er keurig bij, goed werk met die houtsnippers. Het was top festivalweer. Ik moest parkeren op P6 en dat kon niet, maar was helemaal top geregeld met de nieuwe parkeerplaats bij aventis en de shuttle bussen. Eten was keus zat, barren waren nooit druk dus op veel vlakken positief verrast.
Ik ben trouwens wel verbaasd dat zoveel mensen het gisteren (Zaterdag) druk vonden, Ik vond het echt relaxt. Ben wel wat gewend van andere festivals in Nederland en erbuiten, maar ik vond het echt niet zo druk.
Het is goed om te weten dat ik een echte Lowlands ganger ben (16x) en dat maakte het op bepaalde momenten wel lastig dat er zo weinig keuze is met artiesten.
Verder vond ik Olivier een echte verassing, draaide een goede set alleen de aankleding was een beetje karig. Zo'n groot podium met alleen een draaitafel zag er een beetje sneu uit. Maar omdat de set zo goed was maakte het niet uit.
De jeugd blijft prima om te kijken, juist omdat het allemaal zo rommelig is, maakt het wel leuk om naar te kijken :) NBT nog een stukje gezien, was prima . Lottery winners ook wel oke.
Calvin harris viel me dan wel echt tegen, was zo ontzettend vlak, zat geen enkele spanning/verassing in.
Al met al een prima dag gehad, viel me echt heel erg mee. Mocht de line up naar me smaak zijn of er een act komen die ik graag wil zien zou ik zeker nog eens gaan.
Zou ik blind een kaartje kopen ? Nee zeker niet, dan zou ik toch weer afzakken naar Lowlands, DTRH, BKS , Pukkelop etc.
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.267
2.598
Het is veel te druk vandaag maar ik weet steeds de rustige plekken op het terrein te vinden omdat ik er toch al vaker ben geweest. Maar inderdaad er schrappen van die wc’s?? Wie verzint zoiets.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Appel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken