Ik ben gisteren voor het eerst in 8 jaar weer een keer een dagje naar Pinkpop geweest. de laatste x was in 2014 (met metallica) een heel weekend en in 2016 de dag met rammstein. En dit jaar ging ik eigenlijk vooral omdat Pendulum live kwam spelen. Wat hebben die het trouwens waar gemaakt, was by far het beste van de dag.
Terrein lag er keurig bij, goed werk met die houtsnippers. Het was top festivalweer. Ik moest parkeren op P6 en dat kon niet, maar was helemaal top geregeld met de nieuwe parkeerplaats bij aventis en de shuttle bussen. Eten was keus zat, barren waren nooit druk dus op veel vlakken positief verrast.
Ik ben trouwens wel verbaasd dat zoveel mensen het gisteren (Zaterdag) druk vonden, Ik vond het echt relaxt. Ben wel wat gewend van andere festivals in Nederland en erbuiten, maar ik vond het echt niet zo druk.
Het is goed om te weten dat ik een echte Lowlands ganger ben (16x) en dat maakte het op bepaalde momenten wel lastig dat er zo weinig keuze is met artiesten.
Verder vond ik Olivier een echte verassing, draaide een goede set alleen de aankleding was een beetje karig. Zo'n groot podium met alleen een draaitafel zag er een beetje sneu uit. Maar omdat de set zo goed was maakte het niet uit.
De jeugd blijft prima om te kijken, juist omdat het allemaal zo rommelig is, maakt het wel leuk om naar te kijken
NBT nog een stukje gezien, was prima . Lottery winners ook wel oke.
Calvin harris viel me dan wel echt tegen, was zo ontzettend vlak, zat geen enkele spanning/verassing in.
Al met al een prima dag gehad, viel me echt heel erg mee. Mocht de line up naar me smaak zijn of er een act komen die ik graag wil zien zou ik zeker nog eens gaan.
Zou ik blind een kaartje kopen ? Nee zeker niet, dan zou ik toch weer afzakken naar Lowlands, DTRH, BKS , Pukkelop etc.