<div class="d4p-bbt-quote-title">Pc-Freak wrote:</div>
Gelukkige verjaardag Gloeilamp
Daft Punk zou ik wel willen zien(normaal ben ik niet voor dance, er zijn heel weinig bands in het genre Dance die op het lijstje staan dat ik wil zien: Faithless, Chemical Brothers, The Prodigy en Daft Punk anders geen enkele..) Dus als de dance afsluiter een van die 4 is ben ik heel tevreden! Een dance act komt er zoiezo als je kijkt naar de historie van werchter.
Ja, als danceact wel, maar geen Daft Punk als headliner. Ik vind het gewoon niet passen, net als die andere namen die je noemt.
En uh, Muse uitgekauwd? De enige reden dat ze zo vaak geweest zijn is dat ze telkens weer opnieuw briljante albums hebben uitgebracht, en telkens weer een nieuwe show hadden. Nu weer, en zelfs behoorlijk exclusief. Niks uitgekauwd dus.
Als Daft Punk komt is het voor niets anders dan headliner. Je spreekt hier over een act die de voorbije 5 jaar wss vaker gevraagd is door het Werchterpubliek dan Foo Fighters, Coldplay en Muse. Om niet te vergeten dat Daft Punk op zijn eentje een Werchterdag kan uitverkopen op een paar uur tijd, dan heb je echt geen extra headliner nodig...