Pinkpop 2025

das t grote probleem bij alle festivals
act X; zet ze op een groot podium en je optreden is voor t eind van de dag al vergeten
zet ze op een klein podium en je hebt een optreden waar nog lang over na wordt gepraat.

maar ook de grote podia moeten gevuld worden, (helaas)

Vraag me ook af zo'n act als Imminence, staan op het affiche midden op de lineup.
Zouden ze laat op de dag Stage 4 komen, midden op de dan in de tent of zouden ze opener Noord worden?
Ze staan imo tussen Zuid en Noord namen in
Die krijgen gewoon zo'n spot in de tent. Is het je al opgevallen dat de stage 4 namen al bekend lijken? Bij de kleine namen begint de alfabetische volgorde opeens opnieuw. Op zondag bijv bij Benjamin Ingrosso. Logisch dus dat ook Sprints en Bob Vylan op 4 staan.

Is het je al opgevallen dat de stage 4 namen al bekend lijken? Bij de kleine namen begint de alfabetische volgorde opeens opnieuw.
ik denk dat dat gewoon toeval is?

maar ook op zondag zie ik wat je bedoeld?
Ik denk overigens niet dat de topdown volgorde van een tijdschema te herleiden is uit de volgorde.
Al zou Krezip best als 2e op Zuid kunnen en DeWolff later op Noord.
Het lijkt me dus niet dat eea op Stage gesorteerd is.
Daarnaast vind ik persoonlijk Girl in Red best hoog in het affiche staan? Alsof daar nog een 'dik gedrukte' naam boven komt, op de poster naast Korn?

Ik denk overigens niet dat de topdown volgorde van een tijdschema te herleiden is uit de volgorde.
Daarnaast vind ik persoonlijk Girl in Red best hoog in het affiche staan? Alsof daar nog een 'dik gedrukte' naam boven komt, op de poster naast Korn?
Er zit wel iets in wat elo zegt hoor, het staat namelijk op de site buiten de 'grotere namen' steeds op alfabet en onderaan zou dan stage 4 opnieuw op alfabet beginnen.

1738138708600.png

Hopelijk Dewolff gewoon lekker in de tent later op de dag.

Tuurlijk is dat geen toeval haha. Je ziet toch zelf dat de alfabetische volgorde van de "kleine" namen zich reset vanaf de laatste 2 of 3 acts? De rest staat op volgorde.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss
Er zit wel iets in wat elo zegt hoor, het staat namelijk op de site buiten de 'grotere namen' steeds op alfabet en onderaan zou dan stage 4 opnieuw op alfabet beginnen.

Bekijk bijlage 12598
Hier staat het wel weer anders dan op de poster trouwens. Daar staan Sticks en Soft Plag (100% tentnamen) wel tussen de "gewone volgorde". Enfin, het lijkt me evident dat bamen als Sprints en The Royston Club op stage 4 terecht komen.

Hier staat het wel weer anders dan op de poster trouwens. Daar staan Sticks en Soft Plag (100% tentnamen) wel tussen de "gewone volgorde". Enfin, het lijkt me evident dat bamen als Sprints en The Royston Club op stage 4 terecht komen.
lijkt mij sterk dat van de vrijdag namen enkel Bad Nerves en Sawyer Hill voor Stage 4 zijn?
komt ook door mijn twijfels bij Benee, Kid Kapichi en Personal Trainer over welke Stage?
Op zaterdag zie ik ook wel wat namen als Almost Monday op Stage 4 komen en dan twijfel ik nog bij The Academic.
Op zondag zal het best kunnen dat Bengamin Ingrosso en Bob Vylan naar Stage 4 gaan.

al lijkt uit vorige edities dat de volgorde op de site niet altijd representatief is voor het tijdschema en de podium indeling...

die stonden afgelopen keer in de tent, die mogen inmiddels wel een upgrade naar Noord of vroeg op Zuid imo
Vandaar later in de tent, op de grotere podia verliest het zijn magie. Afgelopen weekend in de muziekgieterij gezien, wat mij betreft een mooie afsluiter voor de tent. Dit niet om de band te kort te doen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Vandaar later in de tent, op de grotere podia verliest het zijn magie. Afgelopen weekend in de muziekgieterij gezien, wat mij betreft een mooie afsluiter voor de tent. Dit niet om de band te kort te doen.
Touren ze weer met blazers en achtergrond zang, of nu puur met z'n drietjes?

Users who are viewing this thread