Pinkpop 2025

als hij nou een gewoon concert had gedaan met band, en dan tussendoor een half uur met zn loop apparaat, dan was t geweldig geweest.

Afgelopen dagen flink in geluisterd op de nieuw toegevoegde namen in de Pinkpop 2025 playlist...

de Plus punten voor mij:
Faithless, Adam Lambert, BENEE, DeWolff, Hannah Mae, Imminence, almost monday, Benjamin Ingrosso, bob vylan, The Royston Club, Sawyer Hill, Sprints
De minpunten voor mij:
Tate Mcrae, The Academic, Alessi Rose, Ronnie Flex & The Fam, Sticks, Warhaus
(met de kanttekening, dat m'n dochter heel enthousiast is over Tate Mcrae, dus daar moet ik waarschijnlijk een compromis vinden in het tijdschema 😅 )

12 uit 18, ook een aantal aardige gitaren acts bij en een leuke mix tussen pop en rock imo
uit de eerste worp worden Joost en Confindence Man steevast geskipt.

Teller voor Pinkpop 2025 staat voor mij op:
38 +
8 -

38 uit 46, voor mij zeker geen slechte editie met de eerste aankondigingen!
Had gewild dat ik jouw optimisme had😅

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Vanochtend was de zanger van Personal Trainer op KINK. Tussen neus en lippen door werd mij wel duidelijk dat ze dit jaar op Pinkpop staan. Ze mogen het echter nog niet zeggen.

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr en neus
.... hij al iets meer kon vertellen over op welk podium ze zullen staan. Hij wist dit wel al alleen mocht hij nog niet vertellen.
dat vind ik over het algemeen wel interessant om te bekijken...

elk jaar weer een uitdaging om te gokken welke acts op welk podium staan.
Janet Livv sowieso opener tent, en de headliners dat is logisch.
maar je kan zo lastig zeggen of de 10 bovenste namen de Zuid en Noord namen zijn en de onderste 7 namen de Stage 4 namen.
Je ziet altijd dat er acts hoog op het affiche staan omdat ze de tent of Stage 4 sluiten en een opener Noord dan weer laag op het affiche staat.
maar is wel leuk om binnenkort een gokje over samen te stellen ;)

Wat verwachten jullie qua spot voor Faithless, is er wat mij betreft echt eentje in het donker, maar zouden ze die na de headliner zetten? Of is dit iets te veel wishful thinking?

Wat verwachten jullie qua spot voor Faithless, is er wat mij betreft echt eentje in het donker, maar zouden ze die na de headliner zetten? Of is dit iets te veel wishful thinking?
Is inderdaad eentje voor als het donker is maar dan loopt het veld grotendeels leeg. Een groot deel van de mensen blijven niet voor Faithless (was in ieder geval zo op TW Classic in 2015 (jaar denk ik) toen Faithless na Robbie Williams kwam). En voor de tent zijn ze dan weer te groot denk ik dus wordt een moeilijke.

Poeh... zal me ook weer niet verrassen eigenlijk.
Gemakkelijke oplossing voor een zaterdag die het prima doet qua verkoop + je hebt je "vaste garde" tevreden. Richard en Manuela die al 35 jaar op een dekentje liggen midden op het veld maakt het niet uit of Faithless met of zonder "die zanger" komt. Of het nu Volbeat, Faithless of Alter Bridge is, zolang er maar iets staat dat een beetje écht Pinkpop is. Prima oplossing denk ik. TLDP als sub voelt wel mager, maar er zal daar niet nog een sub bij komen vrees ik. Joost dan derde laatste op main of voorlaatste noord, bah.

Gemakkelijke oplossing voor een zaterdag die het prima doet qua verkoop + je hebt je "vaste garde" tevreden. Richard en Manuela die al 35 jaar op een dekentje liggen midden op het veld maakt het niet uit of Faithless met of zonder "die zanger" komt. Of het nu Volbeat, Faithless of Alter Bridge is, zolang er maar iets staat dat een beetje écht Pinkpop is. Prima oplossing denk ik. TLDP als sub voelt wel mager, maar er zal daar niet nog een sub bij komen vrees ik. Joost dan derde laatste op main of voorlaatste noord, bah.
Komen Richard en Manuela ook weer 🎉

• Haha
Waarderingen: Maria
Vraag me ook af zo'n act als Imminence, staan op het affiche midden op de lineup.
Zouden ze laat op de dag Stage 4 komen, midden op de dan in de tent of zouden ze opener Noord worden?
Ze staan imo tussen Zuid en Noord namen in

Users who are viewing this thread