Pinkpop 2025

Ik vind Kane beter te behappen dan Kensington. Maar ieder zijn heug, ik kan Breda live probleemloos skippen dit jaar.
Op zich wel mee eens Indiaantje, Kane heeft vroeger echt wel goeie muziek gemaakt. Jason bij Kensington klinkt op zich ook niet verkeerd en ik zal zeker even gaan kijken. Waar ik een beetje tegenaan loop is de show van Kane in de Ziggo die is uitgezonden op TV. Dinant haalt de noten niet meer en soms was het gewoon vals. Dat is het voor mij meer. Wat dat schuimbekken in de hoek betreft, dat komt dan waarschijnlijk van de Leffe Ritual 9.5% die ik bij die betreffende speciaal bierbar al veelvuldig achterover heb geslagen, maar ja... je moet wat hè met Bud op de tap.🙄

en ParkCity Live heerlen

die 'snoepen' weer eea weg van Pinkpop

Edit:
denk dat door ParkCity Live er een streep kan voor Pinkpop 2025 door :
Guus Meeuwis, Kane, Douwe Bob, Rowwen Heze, Flemming, Kensington, Suzan & Freek, Racoon, Roxy Dekker en Goldband
Beste nieuws van de dag

Ik zie dat Prins S en de geit een theater tour heeft tot April. Zouden die dan nog doorpakken en festivals doen?
Mogen van mij zeker komen, vorige keer gemist omdat ik QOTSA wilde zien...

Wel kaartjes gekocht maar ga niet heen. Als support en laatste steun.
Officieel slechtste festival van NL per 2025.
Wel knap dat je op dit forum 16 berichten heb geplaatst welke allemaal zeik berichten zijn op Pinkpop. Ga dan meepraten over de festivals waar je wel blij van wordt ipv enkel alleen dit topic..

En ja ik vind ook dat Pinkpop op een aantal vlakken achterloopt op andere festivals, maar dit voelt toch gewoon zeiken om het zeiken en aandachtszoekerij.

Afgelopen dagen flink in geluisterd op de nieuw toegevoegde namen in de Pinkpop 2025 playlist...

de Plus punten voor mij:
Faithless, Adam Lambert, BENEE, DeWolff, Hannah Mae, Imminence, almost monday, Benjamin Ingrosso, bob vylan, The Royston Club, Sawyer Hill, Sprints
De minpunten voor mij:
Tate Mcrae, The Academic, Alessi Rose, Ronnie Flex & The Fam, Sticks, Warhaus
(met de kanttekening, dat m'n dochter heel enthousiast is over Tate Mcrae, dus daar moet ik waarschijnlijk een compromis vinden in het tijdschema 😅 )

12 uit 18, ook een aantal aardige gitaren acts bij en een leuke mix tussen pop en rock imo
uit de eerste worp worden Joost en Confindence Man steevast geskipt.

Teller voor Pinkpop 2025 staat voor mij op:
38 +
8 -

38 uit 46, voor mij zeker geen slechte editie met de eerste aankondigingen!

Afgelopen dagen flink in geluisterd op de nieuw toegevoegde namen in de Pinkpop 2025 playlist...

de Plus punten voor mij:
Faithless, Adam Lambert, BENEE, DeWolff, Hannah Mae, Imminence, almost monday, Benjamin Ingrosso, bob vylan, The Royston Club, Sawyer Hill, Sprints
De minpunten voor mij:
(met de kanttekening, dat m'n dochter heel enthousiast is over Tate Mcrae, dus daar moet ik waarschijnlijk een compromis vinden in het tijdschema 😅 )

12 uit 18, ook een aantal aardige gitaren acts bij en een leuke mix tussen pop en rock imo

38 +
8 -

Sterkte bij Tate 😉. Al kan ik me voorstellen dat je dan vooral als trotse vader geniet van het plezier van je dochter. Tate zelf is volgens mij ook wel een toffe meid.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

de Plus punten voor mij:
De minpunten voor mij:

38 +
8 -

Toch wel benieuwd, waarom Warhaus voor jou een minpunt is? Vind ik juist één van de pluspunten op de line-up.

de Plus punten voor mij:
De minpunten voor mij:

38 +
8 -

Ik kan me helemaal vinden in je verhaal, ondanks dat er meerdere artiesten zijn waar ik helemaal niets mee heb denk ik dat ik op alle dagen een mooi spoorboekje kan maken en mogelijk nog voor moeilijke keuzes kom te staan . Sowieso 29 acts die ik wel zou willen zien.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Boh, vreselijk inderdaad. Had er nooit bij stil gestaan dat hij daar alleen met zijn gitaar zou staan. Vreselijk. Zonder drums haak ik sowieso af. Net als bij Nick Cave met z'n Ghosteen en vergelijkbaar.
En ik vond het in een voorvak weer een hele belevenis hoe hij met 'slechts' een gitaar zo'n vol geluid kon geven aan zijn muziek. Was op voorhand wat sceptisch in de hoop dat het niet stroperig zou worden, maar heb me de ogen uitgekeken bij hem.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Maria en DennisvdBr

Users who are viewing this thread