Pinkpop 2025

Nu lijkt het er op dat er voor zondag nog een "grotere" naam bij moet komen!
Vorig jaar had de vrijdags 3 dik gedrukte namen onder de headliner staan, en de zaterdag en zondag 4 dik gedrukt!
De zondag voor dit jaar heeft er 3 dikgedrukt.

het zal aan mij liggen want ik ken een tate mcrae ook niet (maar zie dat de Spotify streams skyhigh zijn).
Maar wat doet de Girl in Red zo hoog op het affiche? Is oprecht een vraag zonder iets naar beneden te halen, waarschijnlijk leef ik onder een steen (mark ambor ken ik ook niet, maar heeft ook de nodige streams zag ik).

• Leuk
Waarderingen: wenters
Toch maar weer eens in een lange tijd reageren. Net als vele ben ik vooral verbaasd over deze worp.

Mijn inziens valt over smaak niet te twisten. Voor mijn gevoel voelt vooral de zaterdag erg “dun” aan (niet qua aantallen) ik vraag me dan ook oprecht af wat de bedoeling is van de organisatie is van deze worp. Het lijkt me niet dat hiermee veel meer kaarten worden verkocht. Daarnaast is de zondag wel nog erg “dun” qua aantallen. Ik krijg dan ook de indruk dat ze over zondag allicht al heel tevreden zijn over aantallen?

We zullen het wel zien en de kaartverkoop zal wel gaan uitwijzen. Het feit blijft wel dat wanneer de kaartverkoop opnieuw dit jaar teleurstellend zou zijn, de organisatie/boeking gewoon gefaald heeft en niet goed genoeg meer is.

Op zich best een mooie lineup om weer eens lekker relaxed over het terrein te kunnen lopen.

Net zoals in 2005 en toen was Faithless er ook met 20.000 bezoekers dat jaar op Pinkpop.

Ik heb er nu al zin in!!!

Nog niks aangekondigt voor komend jaar en normaal gesproken staan ze veel op Lowlands. The Opposites nog iets voor Pinkpop als Nederlandse act? Kwalitatief stukken beter dan een Joost, welke erg hoog op het affiche staat.

The Opposites uberhaupt al eens op PP gestaan? De keren dat ik ze heb gezien vond ik het erg vermakelijk en hebben ook echt een paar grote hits.

Nog niks aangekondigt voor komend jaar en normaal gesproken staan ze veel op Lowlands. The Opposites nog iets voor Pinkpop als Nederlandse act? Kwalitatief stukken beter dan een Joost, welke erg hoog op het affiche staat.

The Opposites uberhaupt al eens op PP gestaan? De keren dat ik ze heb gezien vond ik het erg vermakelijk en hebben ook echt een paar grote hits.
Die hebben er zeker eerder gestaan, en dat was heel gaaf! Mogen dus zeker nog eens komen.

nee, laat het maar even sudderen...

als ik een week voor Pinkpop maar weet of ik met 55.000 of 70.000 op het terrein rekening moet houden in looplijnen en aan barren en wc's
Dat is ook nog afhankelijk van de definitieve plattegrond hé 😜

Op dit moment hebben ze alleen lopen teasen met een opening aan beide kanten weer terug en nog niks definitief bepaald.🥳

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Nu lijkt het er op dat er voor zondag nog een "grotere" naam bij moet komen!
Vorig jaar had de vrijdags 3 dik gedrukte namen onder de headliner staan, en de zaterdag en zondag 4 dik gedrukt!
De zondag voor dit jaar heeft er 3 dikgedrukt.

het zal aan mij liggen want ik ken een tate mcrae ook niet (maar zie dat de Spotify streams skyhigh zijn).
Maar wat doet de Girl in Red zo hoog op het affiche? Is oprecht een vraag zonder iets naar beneden te halen, waarschijnlijk leef ik onder een steen (mark ambor ken ik ook niet, maar heeft ook de nodige streams zag ik).
Girl in Red tourt samen met Olivia Rodrigo en The Last Dinner Party. Ik denk dat ze die samen hebben geboekt onder bepaalde voorwaarden

Op zich best een mooie lineup om weer eens lekker relaxed over het terrein te kunnen lopen.

Net zoals in 2005 en toen was Faithless er ook met 20.000 bezoekers dat jaar op Pinkpop.

Ik heb er nu al zin in!!!
Ik hap wel.
De zondag gaat zeker meer.trekken.
Als.ik de verhalen over Oliviamag geloven , zaterdag ook.
Vrijdag vind ik lastiger. Justin vind ik een grote headliner, maar heeft wel.net een hele.met meerdere.keren ziggo erop.zitten. Of mensen daar nog.op.zitten te wachten?
Oscar als.sub lijkt me ook een paar jaar te laat

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread