Pinkpop 2025

Hmmm voor mij een erg matige worp, zeker met enkel een zondag ticket. Had Warhaus er wel graag op de zondag bij gehad.

je hebt Kensington verkeerd geschreven
Wat? Faithless is totaal onthoofd en was zelfs mét Maxi Jazz al gedegradeerd tot een act die beter op ParkCity Live kon staan. Dat ze die nu bovenhalen als een van de grote namen zegt alles over de visie van Pinkpop. Ze hebben werkelijk geen idee wat ze doen ben ik bang. Een beetje zoals Paaspop, maar bij hen heb ik het idee dar ze zich geweun de pleuris lachen op kantoor.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en Timmetje
Faithless is nog net te "hip" voor Bospop wil je zeggen

Edit, al denk ik dat Faithless wel 100% de oude Pinkpop garde aanspreekt hoor... Tegenhanger naast Olivia

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Zit imo wel een opbouw aan de bovenkant die oud en jong aanspreken.
Tate Mcrea naast Timberlake, Faithless naast Rodrigo. Mis alleen nog iets tussen Muse en Korn???
Tsja, blijft toch een hele klus om een spagaat/brug te slaan tussen jong en oud.Behoor zelf tot de oude garde en probeer het oude vertrouwde los te laten en het nieuwe te omarmen. Valt niet mee eerlijk gezegd.En aangezien de oude rock garde niet of nog spaarzaam tourt,plus beschikbaarheid, budget enz waar festivals mee worstelen is het altijd afwachten welke line-up er staat.Dit jaar is imo daar weer een goed voorbeeld van.

En aangezien de oude rock garde niet of nog spaarzaam tourt,plus beschikbaarheid, budget enz waar festivals mee worstelen is het altijd afwachten welke line-up er staat.Dit jaar is imo daar weer een goed voorbeeld van.
die touren wel, maar daar verkoop je ook niet mee uit hoor. Je had Muse met Franz Ferdinand, Weezer, Manic Street, Snow Patrol op een dag kunnen pleuren en dan zag het er voor "de oude garde" goed uit. Verkoop je ook niet uit.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Timmetje
die touren wel, maar daar verkoop je ook niet mee uit hoor. Je had Muse met Franz Ferdinand, Weezer, Manic Street, Snow Patrol op een dag kunnen pleuren en dan zag het er voor "de oude garde" goed uit. Verkoop je ook niet uit.
En dan heb je nog maar 1 dag gevuld...
En uitverkopen tsja welke definitie hanteert PP nog eens ?Kantelpunt lijkt me wel nu bereikt.

De eerste worp met namen vond ik best Ok. Ik had gehoopt dat bij een volgende worp nog wat extra namen kwamen met het gevoel van 'must see'. Niet dus! Voor deze aangekondigde namen gaan er niet veel meer tickets verkocht worden, vrees ik. Safe the best for last 🙏?

Ik vind het altijd zonde als ik welke artiesten losse concerten geven welke ik graag had gezien zoals Jerry Cantrell of Myles Kennedy (of nine inch nails :p). Maar dat zal wel niet passen in de visie.

En eens met een eerdere post. Ik sta best open voor nieuwe / jonge artiesten,.maar het spreekt me helemaal niet aan. Zo leeg en saai. Zal wel bij de leeftijd horen.

Voor mij was deze worp ook een beetje teleurstellend. Heb het gevoel dat het allemaal net niet is, voor zowel de oudere garde als de jongere garde. Maar misschien val ik er ook net tussenin.

Users who are viewing this thread