Pinkpop 2025

Typisch Pinkpop. wat meer hier zeggen.
Geen bagger, maar voor mij ook niet echt uitschieters. Had 1 persoonlijke favoriet er wel graag tussen gezien.
Vraag me echt af of dit nou ineens extra kaarten gaat verkopen.
Gister bij Graspop meerdere gebruikers die meteen een kaartje hadden gescoord voor de zaterdag van Nine Inch Nails. Die namen zie ik hier amper, maybe Tate McRae, maar alleen omdat hier wordt gemeld dat die de Ziggo makkelijk heeft uitverkocht. Ik ken haar persoonlijk niet.

Valt me op dat waar ik normaal wel of de headliners of de sub in mijn straatje vallen, dat nu veel minder is. Maar ga het allemaal maar eens goed luisteren voor ik echt oordeel. Onder de subs i.i.g. genoeg wat ik leuk vind!

Bekijk bijlage 12516

Wel ja... 2 jaar geleden op een Fins festival, ondertussen 1 album meer op zak. Misschien volgt er nog 1 maar daar heb ik niet naar gezocht.
Toen ik dit zag had ik eerst zoiets van, waarom zoveel covers met 5 albums uit, maar zijn 2023-album is een coveralbum. Wel grappig dat mensen Adam Lambert blijkbaar alleen kennen in combinatie met Queen en niet weten dat hij toen al jaren bezig was.

Ik keek er toch wel erg naar uit naar nieuws, deze worp is doorgaans toch wel zeer bepalend voor de 'twijfelaars'. Maar hmmm. voor mij is het echt, echt bijzonder zoutloos.
Des te benieuwder ben ik voor Werchter, daar hoop ik op bijna geen enkele naam uit deze worp.
Er zitten logische boekingen bij voor een NL-festival, maar hier zitten geen publiekstrekkers bij i.m.o.

Tate heeft inderdaad veel streams, Faithless zal ongetwijfeld voor wat nostalgie zorgen. Maar oei.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en HaaEll

Users who are viewing this thread