Pinkpop 2025

Persoonlijk ook niet mijn worp, maar wel een hoop logische boekingen.
Tate Mcrea - Veel streams op spotify
Faithless - Grote naam
Adam Lambert - Grote naam
DeWolff - prima NL boeking
Hannah Mae - Logische boeking na Beste Zangers
Sticks - Klassieke Hiphop naam
Ronnie Flex - Grote naam NL + een orkest.
Warhaus - Opkomende naam

De rest ken ik niet.
Warhaus opkomend?

Imminence is echt een hele vette boeking, had toevallig net op het Graspop topic nog een paar zinnen over geschreven dus die zet ik hier ook wel even neer, gaat dat zien mensen!

Die zondag is sowieso echt belachelijk sterk trouwens, als ik niet naar Graspop zou gaan had ik dat zondag ticket al lang aangeschaft.

Imminence is voor mij toch wel één van de bands waar ik het meest naar uitkijk, het is dan wel metalcore, maar klinkt toch wel heel anders als andere metalcore bands door de wat meer progressive invloeden en de viool erbij wat wel voor een aparte combi zorgt. Een zanger die zit te grunten met een viool in zijn hand kom je nu toch niet dagelijks tegen. In 2022 opende zij de marquee op Graspop en was voor mij toch wel één van de shows van het weekend.

Zit voor mij weinig bij. Wat blijft die zondag mager zeg
Als geen Muse liefhebber bent, snap ik je uitspraak wel.

Ik vind de vrijdag en zaterdag tot nu toe bijzonder zwak en de zondag prima, zeker nu Dewolff ook nog komt.

Wij gaan alleen de zondag. Confidence Man, Soft Play en Weezer had ik graag op de zondag bij gehad en dan Krezip naar een van de andere dagen, maar goed je kunt niet alles hebben ;)

Er is nog steeds alle ruimte voor een grote act op de zondag. Ik vreesde even ervoor dat Girl in Red die plek zou innemen, maar gelukkig staat dat nog een treedje lager.

Als geen Muse liefhebber bent, snap ik je uitspraak wel.

Ik vind de vrijdag en zaterdag tot nu toe bijzonder zwak en de zondag prima, zeker nu Dewolff ook nog komt.

Wij gaan alleen de zondag. Confidence Man, Soft Play en Weezer had ik graag op de zondag bij gehad en dan Krezip naar een van de andere dagen, maar goed je kunt niet alles hebben ;)
Ik ben een giga Muse liefhebber haha. Het gaat mij er vooral om dat er nog steeds zo weinig acts bekend zijn voor de zondag in tegenstelling tot de vrijdag en zaterdag.

Ik ben een giga Muse liefhebber haha. Het gaat mij er vooral om dat er nog steeds zo weinig acts bekend zijn voor de zondag in tegenstelling tot de vrijdag en zaterdag.
Voor 155€ is het karig ja, maar een aantal jaar geleden toen we voor RHCP gegaan waren en vorig jaar een dagje Pukkelpop, met last minute afzegging van QOTSA, ook behoorlijk matig en dat voor veel geld.

Als ik dan denk wat voor vette Line Ups je "vroegah" had voor veel minder geld... #nostalgie ;)

Dit is wel echt helemaal niks zeg. Een aantal prima boekingen maar een hoop vulling zeg. Heel veel pop en van die 13 in een dozijn indie bandjes wat gewoon niet mijn straatje is. Pinkpop is echt een andere weg ingeslagen van wat ik leuk vind

• Leuk
Waarderingen: Bob105 en Timmetje

Users who are viewing this thread