Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat Nederlandse inbreng betreft, Guus Meeuwis zojuist aangekondigd voor Breda Live, het zou me niets verbazen. Meestal heeft BL enkele NL acts overlap met PP.
Son Mieux, Roxy Dekker lijkt me zeker. Misschien wel Kensington, al vraag ik me af of zij voor een Ziggo show al concerten geven.
Verder hoop ik nog steeds op Within Temptation, al lukt ‘t door Hellfest de 20e misschien niet. Lang geleden dat ze op Pinkpop stonden. We gaan ‘t zo zien waar ze mee komen.
De zondag is nog altijd een optie voor mij. Eigenlijk ben ik al tevreden met de namen die er nu staan, maar het zou wel heel mooi zijn als er nog net 2/3 bij komen die ik graag zou willen zien om me definitief over de streep te trekken. Ben benieuwd!
Ik heb de bingokaartjes 'Nou dat is niet al te best' en 'Goeie drop naar Pinkpop begrippen'.
Los daarvan wel heel benieuwd, hopelijk zetten ze de lijn verder.
Ik heb de bingokaartjes 'Nou dat is niet al te best' en 'Goeie drop naar Pinkpop begrippen'.
Los daarvan wel heel benieuwd, hopelijk zetten ze de lijn verder.