Pinkpop 2025

De zondag is nog altijd een optie voor mij. Eigenlijk ben ik al tevreden met de namen die er nu staan, maar het zou wel heel mooi zijn als er nog net 2/3 bij komen die ik graag zou willen zien om me definitief over de streep te trekken. Ben benieuwd!

Woeee ik zit er klaar voor ☺️

Ik zou Kensington erg leuk vinden maar vraag me af of dat gaat gebeuren met hun Ziggo show dat waarschijnlijk wel meer shows worden?

Guusje, Roxy Dekker en Kensington? Het latje wordt hier in iedergeval niet te hoog gelegd..

Ik heb de bingokaartjes 'Nou dat is niet al te best' en 'Goeie drop naar Pinkpop begrippen'.
Los daarvan wel heel benieuwd, hopelijk zetten ze de lijn verder.

Hoppa! 18 nieuwe namen voor Pinkpop 2025 om je donderdag mee te beginnen. Komende zomer mogen we een hoop Pinkpop-veteranen, ijzersterke acts en veelbelovende nieuwkomers verwelkomen in Landgraaf.

Ook Tate McRae, Faithless, The Academic, Adam Lambert, Alessi Rose, BENEE, DeWolff, Hannah Mae, Imminence, Ronnie Flex & The Fam, Sticks, Warhaus, almost monday, Benjamin Ingrosso, Bob Vylan, The Royston Club, Sawyer Hill én SPRINTS komen in juni naar Landgraaf. We kunnen niet wachten om alle scheurende gitaren en eindeloze dansbare hits op onze festivalweide te horen!

Ook al zo’n zin in Pinkpop 2025? Scoor je ticket(s) voor 20, 21 en 22 juni!

Users who are viewing this thread