Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb geen insta, maar dat zou echt treurig zijn. Of ze gaan dit jaar weer voor de combi headliners zoals 2 jaar terug. Maar dan nog blijft het matig om 2 dj's te boeken die je letterlijk overal kan zien.
Ik heb geen insta, maar dat zou echt treurig zijn. Of ze gaan dit jaar weer voor de combi headliners zoals 2 jaar terug. Maar dan nog blijft het matig om 2 dj's te boeken die je letterlijk overal kan zien.
Is toch gewoon heel keurig als je die twee na een Charli/Chappell de Alpha zou laten afsluiten? Ze voelen op Lowlands prima aan waar het publiek op zit te wachten. Als stand-alone headliner zou het overigens wel bijzonder treurig zijn, maar daar ga ik niet vanuit.
Lekker één dagje Charli - Job/KiKi
Een dagje Fontaines D.C. - QotSA
en een dagje Vampire Weekend - Asap Rocky ofzo? Let’s goooo!
Is toch gewoon heel keurig als je die twee na een Charli/Chappell de Alpha zou laten afsluiten? Ze voelen op Lowlands prima aan waar het publiek op zit te wachten. Als stand-alone headliner zou het overigens wel bijzonder treurig zijn, maar daar ga ik niet vanuit.
Als het een combi wordt en de (echte) headliner gewoon genoeg settijd krijgt is dat inderdaad niet zo erg. Het had dan wat mij betreft wel een stuk spannender gekund dan een Job/KiKi. Maar ik vrees een beetje dat het een headliner gaat zijn..
Was ooit gelijktijdig met het halve Amsterdamse vrouwencorps in Val Thorens tijdens een onderwijsvrije week. Ik stel ik me iets vergelijkbaars voor op Lowlands met meer dan één Kiki, Marlon of Job op het affiche .
Ik ga 2025 positiever benaderen dan 2024 . Wat mij betreft gaat dit gewoon heel leuk worden, die ene collectieve ervaring in een weekend á la DJVT of Sugababes. Maar dan wordt wel dezelfde kwaliteit mid-/undercard van 2024 vereist.
Of dus allebei de festivals op de vrijdag. Er is vgm wel een beetje historisch precedent voor acts die LL en PP op 1 dag doen. Vroeg op de vrijdag, uur of 7-8 a la Skrillex en dan closen op PP.
Als het een combi wordt en de (echte) headliner gewoon genoeg settijd krijgt is dat inderdaad niet zo erg. Het had dan wat mij betreft wel een stuk spannender gekund dan een Job/KiKi. Maar ik vrees een beetje dat het een headliner gaat zijn..
Ik vind persoonlijk een dj-set als headline act op zo’n groot festival überhaupt vrij triest, dus mag wel minimaal een grote live act naast staan toch? Beetje zoals het idee was met FaTM & CdW in ‘23.
Of dus allebei de festivals op de vrijdag. Er is vgm wel een beetje historisch precedent voor acts die LL en PP op 1 dag doen. Vroeg op de vrijdag, uur of 7-8 a la Skrillex en dan closen op PP.