Lowlands 2025

Ik in spanning mijn meeting verlaten, met de hoop dat de eerste namen bekend zijn gemaakt, zie ik niks..
Morgen dan maar? Wel vreemd dat ik dan hier voorbij zag komen dat 3FM aangaf dat er vandaag nieuwe namen zouden komen. Hou nog een beetje hoop voor vanmiddag om 13:00.

• Leuk
Waarderingen: micham
Morgen dan maar? Wel vreemd dat ik dan hier voorbij zag komen dat 3FM aangaf dat er vandaag nieuwe namen zouden komen. Hou nog een beetje hoop voor vanmiddag om 13:00.
Volgensmij ging dat gewoon over de bekendmaking van de genomineerden voor de 3FM awards en heeft iemand verkeerd geluisterd.

Volgensmij ging dat gewoon over de bekendmaking van de genomineerden voor de 3FM awards en heeft iemand verkeerd geluisterd.
Ahh, dan zal het wel morgen worden aangezien de laatste 5 edities de eerste namen altijd op een woensdag bekend werden gemaakt.

Wat een anticlimax zeg. Die PP namen ook. Ach, des te groter de ontlading morgen.
Ach dat zijn alleen de vrijdagnamen. Dat Chappel hier gaat headlinen weten we ook al wel voor 99%, Oscar zal hier niet passeren, Chase & Status is wel een kanshebbertje

Even de dooddoeners zodat we die gehad hebben: het gaat niet om de headliners, die Chapell Roan is echt wel hip hoor, kijk ook eens naar het sub-programma, er is zoveel meer te zien etc, etc, etc.
En dan nu: Wat een blamage van Pukkelpop om zo je affiche af te trappen zeg. Waarschijnlijk is het een teaser en komen de knallers nog, denk ik. Je bent en blijft gewoon wel een miljoenenmachine en een zeer groot festival waar knallers van headliners horen. Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor wat ons te wachten staat.

• Leuk
Waarderingen: micham en WTSGD
Die hebben vandaag toch gewoon de vrijdag aangekondigd, morgen de zaterdag en overmorgen de zondag? Je praat nu net of die 3 de headliners zijn..
Dan klopt mijn zin dus dat de knallers nog komen, als eerste bericht in de voorpret valt dit wel tegen vind ik zelf. Benieuwd naar de rest dan!

Dan klopt mijn zin dus dat de knallers nog komen, als eerste bericht in de voorpret valt dit wel tegen vind ik zelf. Benieuwd naar de rest dan!
Gaat het dan om smaak of om dat OatW coheadlinet? Want ik zit niet zozeer te wachten op Chappel Roan, maar ik begrijp wel dat ze dit jaar headlinet

Users who are viewing this thread