Lowlands 2025

Verwaalde gedachte/nachtmerrie die ik vannochtend had die voor een plottwist zou zorgen: Zowel Fontaines D.C., QOTSA en Charli komen niet en ze moeten het geld voor Post Malone goedmaken met Joost als headliner.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt
Charli vandaag naar Pukkelpop.

Morgen Chapell, QOtsA en Post naar Lowlands om vervolgens dagenlang te klagen dat het LL niet gelukt is om de relevantste act van het jaar niet te halen, maar dat de undercard toch wel veel compenseert.

#markmywords

Verwaalde gedachte/nachtmerrie die ik vannochtend had die voor een plottwist zou zorgen: Zowel Fontaines D.C., QOTSA en komen niet en ze moeten het geld voor Post Malone goedmaken met Joost als headliner.
Ik zat eigenlijk ook te denken aan een Nederlandse "hiphop"-headliner als Joost of New Wave (10 jaar later) o.i.d., omdat Post Malone - QotSA - Charli of Chappell me qua budget niet meer van deze tijd lijkt... Ik zou het allemaal best vinden als dat een Fontaines/Vampire Weekend/Doechii mogelijk maakt btw. Ben heeeel benieuwd!

Charli vandaag naar Pukkelpop.

Morgen Chapell, QOtsA en Post naar Lowlands om vervolgens dagenlang te klagen dat het LL niet gelukt is om de relevantste act van het jaar niet te halen, maar dat de undercard toch wel veel compenseert.

#markmywords
Als Charli hier niet staat en de rest van Europa wel denk ik wel weer van waarom dat in NL niet lukt, afgelopen jaar valt me vaker op dat LL net niet alle toffe headliners weet te pakken. Zou zonde zijn

Geen Charli XCX zou ik wel enorm jammer vinden en ook heel bijzonder, omdat ze dan nergens in NL staat.

Post Malone en Chapell Roan doen me helemaal niets. QOTSA al heel vaak gezien.

Maar van FDC, Vampire Weekend en Doechii zou ik razend enthousiast worden.

Gelukkig is LL veel meer dan de headliners ;-)

• Leuk
Waarderingen: koekebakker en Novis95
Ik vond Chapelle dan weer net iets interessanter klinken dan Charlie. Maar misschien mis ik iets van laatst genoemde wat echt tof moet zijn, educate me.

Wel leuk dat er in ieder geval nieuwe namen in het circuit zijn waar we de geruchten over gaan. Vraag me nog wel steeds af of Chapelle hier echt de headliner gaat zijn, al hoewel Lowlands zich daar ook niet echt zorgen om hoeft te maken lijkt me.

Ben meer benieuwd naar de rest van het affiche. Vampire Weekend en Fontaines zouden 2 geweldige subs zijn voor velen hier denk ik.

Users who are viewing this thread