The War On Drugs

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Laten we dit gedeelte van het forum ook maar eens vullen. Als het hiervoor bedoeld is tenminste..

The War On Drugs Dinsdag 28 Oktober in Paradiso. Omdat het album door de meeste goed ontvangen werd misschien interessant.
18,50 excl. lidmaatschap en servicekosten (denkik) en kaarten zijn ook gelijk te koop.
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/The-War-on-Drugs-2.htm


Ik ga er zeker proberen bij de zijn.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
ai, dan zit ik in het buitenland voor een half jaar. wel fijn om dit gedeelte ook te gaan gebruiken voor nieuwe aankondigingen want niet iedereen kan alles bijhouden met bekendmakingen :)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ben hier ook zeker bij! Lost in the Dream is echt een fantastische plaat. Als ik toch naar BKS ga ipv Hurricane zal ik ze daar ook eens gaan bekijken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
3fm heeft ze blijkbaar ook eens ontdekt. Red Eyes is de 3fm megahit..

Dan zal je ongetwijfeld binnenkort ook wel kaarten kunnen winnen op 3fm ofzo.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Red Eyes is wel een van de betere nummers van het album gelukkig. Ik ben hier niet bij, maar als ik toch nog naar BKS ga op zaterdag dan ga ik ook wel even langs The War On Drugs want ze hebben opzich wel een aardige plaat gemaakt.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
kaarten ga je op 3fm niet kunnen winnen denk ik, het is geen 3fm presents(zelfs geen 3voor12 presents). Wel jammer, want t is al uitverkocht(en terecht!)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken