Lowlands 2025

Waren ze vorig jaar niet afgestapt van die fatm/cdw constructie vanwege crowd control? Kiki en job jobse die de nacht inluiden op de alpha gaat natuurlijk een volksverhuizing van de alpha naar de bravo inluiden die zijn weerga niet kent.
Maar Kiki en Job Jobse als headliner zou gewoon een sof zijn. Ergens midden op de middag a la Peggy Gou / Kalkbrenner / Bicep krijg je een hele volksverhuizing naar de Alpha voor saus en heb je vervolgens een terrein dat allemaal hard in z'n space zit.

Sorry maar de enige plek waar die twee logisch zijn, is in het donker. De Bravo is veeeeeel te klein. Ik zie als enige optie de Alpha afsluiten net zoals CTW een paar jaar terug.
Als je Job Jobse en KIKI op LL neerzet krijg je altijd een volksverhuizing.

• Leuk
Waarderingen: Mink en jaigalaar
Is er trouwens iemand die nog weet of in 2023 alle 5 de headliners (als je de dubbelen alpha afsluiters allemaal mee telt als headliner) in 1 keer bekend gemaakt werden of dat er ook nog een aantal namen in de tweede drop zaten?

Afhankelijk van de positie die ze krijgen, vind ik het allemaal zo gek nog niet. Als ze KI/KI en Job Jobse als afsluiter na bijvoorbeeld Chappell Roan zetten en dan op de andere dagen een gitaarheadliner (QOTSA?) en een hiphopnaam (Stormzy, Post Malone, Kendrick), dan ben ik eigenlijk wel te spreken over de bovenkant. De headliners zijn wat mij betreft de kers op de Lowlands-taart en ik kan me, net als @MarkD geen jaar herinneren dat ik alle headliners bezocht heb. Als ze een gedegen middenstuk/onderkant hebben - en volgens mij wijzen vooralsnog alle pijlen die kant op - dan denk ik dat we wederom gewoon een geweldige editie tegemoet gaan.

Is die user die hier claimde van mojo gehoord te hebben dat charli niet komt betrouwbaar? Staat hij bekend als iemand met goede contacten / eerdere leaks? Zou het echt on-be-grij-pe-lijk vinden als je die nu niet boekt. Zo vaak krijg je als Lowlands niet de kans om zo'n relevante hype-naam te boeken.

• Leuk
Waarderingen: kneus040
Is die user die hier claimde van mojo gehoord te hebben dat charli niet komt betrouwbaar? Staat hij bekend als iemand met goede contacten / eerdere leaks? Zou het echt on-be-grij-pe-lijk vinden als je die nu niet boekt. Zo vaak krijg je als Lowlands niet de kans om zo'n relevante hype-naam te boeken.
Maar wie weet hebben ze die kans niet gehad?
Want als Lowlands haar niet heeft maar Mojo haar wel kon boeken hadden ze haar ongetwijfeld op DTRH weggezet.
Lijkt er eerder op dat het gewoon niet uitkwam.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en hendrik1
Kan natuurlijk zijn dat ze maar een dag beschikbaar was in het weekend en dat Pukkelpop waar ze vaker heeft gestaan, daarmee aan de haal is gegaan. Soms moet het allemaal maar net passen.

Charli XCX lijkt Nederland sowieso te mijden. Ze heeft vóór de release van haar debuutalbum (2013) vaker in Nederland opgetreden dan erna. Laatste keer was in 2019.

En artiesten boeken is niet als naar de super gaan, hè.

• Leuk
Waarderingen: micham

Users who are viewing this thread