Lowlands 2025

Ik vind Job en KI/KI best een prima oplossing als her gecombineerd wordt met een Fontaines D.C. Al is deze combinatie alleen mogelijk op de zaterdag ivm langer doorspelen op de vrijdag en zaterdag en Fontaines D.C. is nog in de UK op vrijdag. Het kan wel, want ze doen ook Londen-Denemarken 2 dagen achter elkaar.
FDC heeft echt een gigantische tour voor de boeg. Ik ben benieuwd of ze augustus wel halen met zoveel shows achter elkaar.

Ik vind Job en KI/KI best een prima oplossing als her gecombineerd wordt met een Fontaines D.C. Al is deze combinatie alleen mogelijk op de zaterdag ivm langer doorspelen op de vrijdag en zaterdag en Fontaines D.C. is nog in de UK op vrijdag. Het kan wel, want ze doen ook Londen-Denemarken 2 dagen achter elkaar.
FDC heeft echt een gigantische tour voor de boeg. Ik ben benieuwd of ze augustus wel halen met zoveel shows achter elkaar.
Dit zou ik ook logischer vinden aangezien op die manier de bravo voor fontaines niet te groot is en de alpha voor Kiki en JJ ook nog enigszins behapbaar blijft.

Even los van dat Kiki JJ als headliner een beetje treurig is. De meeste mensen zetten zich daar toch wel overheen als fontaines de bravo afsluit op hetzelfde moment.

Ik had ook niet naïef moeten zijn dat Lowlands eens een keer een goede line-up zou neerzetten...
Persoonlijk vind ik LL meestal juist wel een goede line-up hebben, zeker qua verschillende muziek genres. En is het juist fijn dat het bij LL niet afhangt welke headliners ze hebben, dus dat een Charli XCX niet komt betekent niet meteen dat het geen goede line up is vind ik. Zie denk ik gemiddeld 1 headliner per editie dat ik geweest ben.

Ik dacht hier trouwens ook nog ergens gelezen hebben dat the National wellicht gaat touren in Augustus? Als die weer op LL staan maakt het me niet meer uit of JJ en Ki/Ki headliner zijn.

In het kader van insta posts als pre-aankondiging, moeten we dan ook melden dat Maan post 'Morgen meer be prepared'? :')

Users who are viewing this thread