Alcatraz Open Air 2025

kamping kitsch zet een pak meer mensen op dezelfde oppervlakte, daarnaast halen ze een reeks bars weg, halen ze alle toiletten weg en vervangen die door dixi's om wat meer plaats te creëren. Daarnaast hebben ze ook geen camping dus mogelijks doen ze nog iets met dat terrein, aangezien er nu een extra week tussen zit is dat voldoende om daar wat extra bijte bouwen.

halen ze alle toiletten weg en vervangen die door dixi's
Gadverdamme. Ik vraag me echt af wie die 30k bezoekers zijn en waarom ze zichzelf dit aandoen. Ik begreep ook dat zij net als ons ook moeten parkeren bij de Xpo, maar dat waar er voor ons de hele dag door pendelbussen op en af rijden, zij dat hele stuk moeten lopen. Dus je moet het doen met faciliteiten van lik m'n vestje, op een stuk terrein wat eigenlijk te klein is voor het aantal bezoekers en dan heb ik het nog niet eens over de verschrikkelijke kut'muziek' wat ze daar heel de dag draaien. Ronduit bizar dat er blijkbaar een markt voor is.

Gadverdamme. Ik vraag me echt af wie die 30k bezoekers zijn en waarom ze zichzelf dit aandoen. Ik begreep ook dat zij net als ons ook moeten parkeren bij de Xpo, maar dat waar er voor ons de hele dag door pendelbussen op en af rijden, zij dat hele stuk moeten lopen. Dus je moet het doen met faciliteiten van lik m'n vestje, op een stuk terrein wat eigenlijk te klein is voor het aantal bezoekers en dan heb ik het nog niet eens over de verschrikkelijke kut'muziek' wat ze daar heel de dag draaien. Ronduit bizar dat er blijkbaar een markt voor is.
Lekker leven en laten leven, joh. Is ook niet mijn pakkie 'an, maar zo zullen er ook ongetwijfeld mensen denken over Alcatraz met de verschrikkelijke kutmuziek aldaar. KK klinkt verder als een walhalla, niks mis met dixi's...

• Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal en Jamel

Users who are viewing this thread