Alcatraz Open Air 2025

Summer Breeze (DE) (13 - 16 Aug) met de dagindeling en 26 nieuwe namen met als belangrijkste MÚR 🤘
en verder ook nog
MANTAR, VADER, ADEPT, EVERGREY, OMNIUM GATHERUM, CYPECORE, CYTOTOXIN, LOST SOCIETY, AEPHANEMER, EXTERMINATION DISMEMBERMENT, TO THE GRAVE, HIDEOUS DIVINITY, FIRTAN, ASENBLUT, COFFIN FEEDER, STELLVRIS, DEFECTS, NATTVERD, FIGHT THE FIGHT, SEVEN BLOOD, FROZEN CROWN, SUNKEN, TERRORPY, KŌYA, BLASMUSIK ILLENSCHWANG

Bekijk bijlage 12956
Het is toch bizar wat er allemaal tourt in die periode... de line up van Alcatraz is al stacked, maar daar hadden dus zo nog Kanonenfieber, Iotunn, Múr, Harakiri for the Sky, Wardruna, Sólstafir, en weet ik veel wat nog meer bij kunnen staan! En ja, we hebben nog een plekje of twee over, maar daar zijn nog minstens 20 geweldige namen voor beschikbaar haha

Het is toch bizar wat er allemaal tourt in die periode... de line up van Alcatraz is al stacked, maar daar hadden dus zo nog Kanonenfieber, Iotunn, Múr, Harakiri for the Sky, Wardruna, Sólstafir, en weet ik veel wat nog meer bij kunnen staan! En ja, we hebben nog een plekje of twee over, maar daar zijn nog minstens 20 geweldige namen voor beschikbaar haha
Het is ook wel bizar dat er van hun 20 logobands maar een stuk of 6 op Alcatraz staan, al zal dat andersom net zo zijn.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Dat gevoel heb ik ook. Waardoor ik mezelf ook wel durf te betrappen op de gedachte " Alcatraz heeft toch veel bands mislopen ". Maar vermoedelijk is dat gewoon persoonlijke voorkeur.
Valt me dan wel weer op dat Avatar voorlopig exclusief lijkt te zijn?

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Dat gevoel heb ik ook. Waardoor ik mezelf ook wel durf te betrappen op de gedachte " Alcatraz heeft toch veel bands mislopen ". Maar vermoedelijk is dat gewoon persoonlijke voorkeur.
Ja precies, ze zullen toch een afweging moeten maken om de verschillende smaken wat te bedienen. Wat mij betreft mag het een groot prog/post/doom/black feestje worden natuurlijk, maar als ze álles boeken wat op dat vlak beschikbaar is houden ze te weinig ruimte over voor andere genres denk ik. En creëren ze veel te veel clashes voor ons 😅
Valt me dan wel weer op dat Avatar voorlopig exclusief lijkt te zijn?
Scherp, kan me zo snel geen andere aankondiging van ze herinneren inderdaad, die kwamen ook als een redelijke verrassing toen ze door Alcatraz aangekondigd werden.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread