thesummoning Campingartiest 18 jun 2019 70 204 Vandaag om 08:42 #1.381 Nog een ander vraagje: tot hoe laat is de biertent El Presidio open?
kaiser Support act 11 jan 2019 977 641 Vandaag om 08:46 #1.382 thesummoning zei: Nog een ander vraagje: tot hoe laat is de biertent El Presidio open? Klik om te vergroten... Ik dacht tot maar middernacht of 1 uur ofzo ten laatste, dat is niet zoals het classic rock cafe op graspop dat bijna de hele nacht door gaat. Waarderingen: thesummoning
thesummoning zei: Nog een ander vraagje: tot hoe laat is de biertent El Presidio open? Klik om te vergroten... Ik dacht tot maar middernacht of 1 uur ofzo ten laatste, dat is niet zoals het classic rock cafe op graspop dat bijna de hele nacht door gaat.
Joslittel Droomheadliner 17 feb 2016 10.253 13.861 Vandaag om 08:49 #1.383 kaiser zei: Ik dacht tot maar middernacht of 1 uur ofzo ten laatste, dat is niet zoals het classic rock cafe op graspop dat bijna de hele nacht door gaat. Klik om te vergroten... Klopt. Het sluit ergens rondom de eindtijd van de laatste bands. Waarderingen: thesummoning
kaiser zei: Ik dacht tot maar middernacht of 1 uur ofzo ten laatste, dat is niet zoals het classic rock cafe op graspop dat bijna de hele nacht door gaat. Klik om te vergroten... Klopt. Het sluit ergens rondom de eindtijd van de laatste bands.