Alcatraz Open Air 2025

Dan moeten we Ruben maar niet mee vragen denk ik
:rolleyes:
Ik weet niet hoe het aanbod is van vegan eten op dat festival, maar dat zal vast ook goedkoper zijn :)
Dan moet de rest per persoon gewoon meer drinken. Jullie kunnen dat en anders neem je @Piebe71 ook mee!
Ik denk inderdaad dat Piebe en Ruben samen wel bier drinken voor 2 man.

Eten en drinken valt ook goed mee. bier < 2 euro

Ik weet niet hoe het aanbod is van vegan eten op dat festival, maar dat zal vast ook goedkoper zijn :)

Er zit een linkje achter Johan zijn bericht. Er is best wat vegan keuze en non-alcoholic en alles is daar werkelijk erg goedkoop (enkel ijsjes zijn in vergelijking duur...)
Zelfs gin-tonic voor 3,3 euro hahahaha. Gelukkig is ook de lipton ice tea maar 2,1 euro voor een have liter, om te compenseren tussendoor.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Er zit een linkje achter Johan zijn bericht. Er is best wat vegan keuze en non-alcoholic en alles is daar werkelijk erg goedkoop (enkel ijsjes zijn in vergelijking duur...)
Zelfs gin-tonic voor 3,3 euro hahahaha. Gelukkig is ook de lipton ice tea maar 2,1 euro voor een have liter, om te compenseren tussendoor.
Vegan aanbod en halve liter ice tea voor 2,10… ik ga dit weekend maar eens kijken over welk festival dit gaat

Kamping Kitsch geeft aan hun terrein uit te breiden tot capaciteit van 30.000. Geen idee of dat ook voor Alcatraz zo zal zijn.
Bron, kamping kitsch website.

Iemand moet wel eens opnieuw naar school binnen die organisatie… terijn…brijt…
IMG_2256.jpeg

Kamping Kitsch geeft aan hun terrein uit te breiden tot capaciteit van 30.000. Geen idee of dat ook voor Alcatraz zo zal zijn.

Bekijk bijlage 12685
Die doen het erom, of niet? Hoop ik dan, in elk geval... Brijt, terijn, verandert, pukelpop, misen.

Bekijk bijlage 12685
Niet zo leuk voor de buren daar....houden daar veel meer van het Alcatraz publiek dan van de kamping Kitsch feestvierders....

Bekijk bijlage 12685
Ik meen mij te herinneren dat Kamping Kitsch sowieso veel meer mensen op hetzelfde oppervlak propt, dus die capaciteit cijfers zijn niet 1 op 1 te vergelijken. Wordt inderdaad wel interessant om te kijken of we straks ook extra terrein op de plattegrond van Alcatraz zien, wanneer deze beschikbaar wordt.

Ik meen mij te herinneren dat Kamping Kitsch sowieso veel meer mensen op hetzelfde oppervlak propt, dus die capaciteit cijfers zijn niet 1 op 1 te vergelijken. Wordt inderdaad wel interessant om te kijken of we straks ook extra terrein op de plattegrond van Alcatraz zien, wanneer deze beschikbaar wordt.
in 2024 hadden zij 27200 bezoekers dus nu een 10% er bij. Het is vanaf volgend jaar ook 2 weken na Alcatraz om meer tijd te laten voor opbouw dus zou evengoed kunnen dat Alcatraz qua oppervlakte gelijk blijft maar dat ze bij KK nu nog wat gaan bijbouwen.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
kamping kitsch zet een pak meer mensen op dezelfde oppervlakte, daarnaast halen ze een reeks bars weg, halen ze alle toiletten weg en vervangen die door dixi's om wat meer plaats te creëren. Daarnaast hebben ze ook geen camping dus mogelijks doen ze nog iets met dat terrein, aangezien er nu een extra week tussen zit is dat voldoende om daar wat extra bijte bouwen.

halen ze alle toiletten weg en vervangen die door dixi's
Gadverdamme. Ik vraag me echt af wie die 30k bezoekers zijn en waarom ze zichzelf dit aandoen. Ik begreep ook dat zij net als ons ook moeten parkeren bij de Xpo, maar dat waar er voor ons de hele dag door pendelbussen op en af rijden, zij dat hele stuk moeten lopen. Dus je moet het doen met faciliteiten van lik m'n vestje, op een stuk terrein wat eigenlijk te klein is voor het aantal bezoekers en dan heb ik het nog niet eens over de verschrikkelijke kut'muziek' wat ze daar heel de dag draaien. Ronduit bizar dat er blijkbaar een markt voor is.

Users who are viewing this thread