Alcatraz Open Air 2025

Jammer! Stond op mijn lijstje..

Nu er trouwens wat tijd gepasseerd is: iemand verborgen aanraders op de line up? Wegens tijdsgebrek nog maar weinig kunnen inluisteren. Heel wat 'kleinere' namen rustten in mijn achterhoofd, maar weinig daarvan heb ik echt al doorgrond.
Om wat richting te geven: Gaerea, Machine Head, Avatar, Emperor, Dimmu Borgir, Rotting Christ zijn allemaal must-see, maar ik ben evengoed te vinden bij een Alcest, Dream Theater, Avantasia,...

Laat de tips maar komen šŸ¤˜
thrown blijft voor mij de tip voor iedereen, die band is nog lang niet klaar met groeien al past het misschien niet helemaal in jouw rijtje met bands.
me and that man ben ik ook heel erg benieuwd naar

thrown blijft voor mij de tip voor iedereen, die band is nog lang niet klaar met groeien al past het misschien niet helemaal in jouw rijtje met bands.
me and that man ben ik ook heel erg benieuwd naar
Uit curiositeit toch deze al even opgelegd. Qua genre zeker welkom (grote Architects, Motionless In White, PWD, knocked loose, ... fan bijvoorbeeld). Zo'n bands zijn bij mij echter altijd hit or miss waardoor ik er weinig in verdiep
Maar deze schiet wel raak zeg. Deze gaan naar de must see-lijst.

Uit curiositeit toch deze al even opgelegd. Qua genre zeker welkom (grote Architects, Motionless In White, PWD, knocked loose, ... fan bijvoorbeeld). Zo'n bands zijn bij mij echter altijd hit or miss waardoor ik er weinig in verdiep
In dat geval ook zeker fit for a king checken, fantastische metalcore band. Voor mij Ć©Ć©n van de hoogtepunten van het affiche.

thrown is het solo project van Buster Odeholm al speelt hij meestal niet live mee, Ook bekend van vildhjarta, humanity's last breath en producer van silent planet, currents, Born Of Osiris, Sworn In, Oceano, Hacktivist

Users who are viewing this thread

• wess