Alcatraz Open Air 2025

Dan moeten we Ruben maar niet mee vragen denk ik
:rolleyes:
Ik weet niet hoe het aanbod is van vegan eten op dat festival, maar dat zal vast ook goedkoper zijn :)
Dan moet de rest per persoon gewoon meer drinken. Jullie kunnen dat en anders neem je @Piebe71 ook mee!
Ik denk inderdaad dat Piebe en Ruben samen wel bier drinken voor 2 man.

Eten en drinken valt ook goed mee. bier < 2 euro

Ik weet niet hoe het aanbod is van vegan eten op dat festival, maar dat zal vast ook goedkoper zijn :)

Er zit een linkje achter Johan zijn bericht. Er is best wat vegan keuze en non-alcoholic en alles is daar werkelijk erg goedkoop (enkel ijsjes zijn in vergelijking duur...)
Zelfs gin-tonic voor 3,3 euro hahahaha. Gelukkig is ook de lipton ice tea maar 2,1 euro voor een have liter, om te compenseren tussendoor.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Er zit een linkje achter Johan zijn bericht. Er is best wat vegan keuze en non-alcoholic en alles is daar werkelijk erg goedkoop (enkel ijsjes zijn in vergelijking duur...)
Zelfs gin-tonic voor 3,3 euro hahahaha. Gelukkig is ook de lipton ice tea maar 2,1 euro voor een have liter, om te compenseren tussendoor.
Vegan aanbod en halve liter ice tea voor 2,10… ik ga dit weekend maar eens kijken over welk festival dit gaat

Users who are viewing this thread